Hjælp til kage? Vis din kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. september 2013

Pigent

Hej 

Jeg skal lave en chokolade kage, men mangler ideer til hvordan formen kan være og hvordan den kan se ud. Der skal glassur på og ikke fondan også skal den pyntes. Regner med at lave en eller to kager, ikke muffins. 

Vil gerne se alle jeres chokolade kager ligemeget om det er med fondan eller ej? Vil også gerne se andre kager? Skal bare lige have noget inspiration.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

Pigent

Ingen der vil vise deres kager??

Anmeld

29. september 2013

LinLin

Der er allerede masser af inspirationstråde herinde

Jeg har kun lavet fondantkager til mine drenges fødselsdage og to dåbskager til min yngste...

Anmeld

29. september 2013

LinLin

Men her er min første kage - lavet på en kanelkage
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. september 2013

Pigent

Men her er min første kage - lavet på en kanelkage

Den er flot 

Jamen dem der er, er meget med fordant og jeg vil gerne have inspiration til ting som man kan lave med glassur også har jeg sådan nogle vaffel blomster 

Anmeld

29. september 2013

Susje

Barnepigen skriver:

Hej 

Jeg skal lave en chokolade kage, men mangler ideer til hvordan formen kan være og hvordan den kan se ud. Der skal glassur på og ikke fondan også skal den pyntes. Regner med at lave en eller to kager, ikke muffins. 

Vil gerne se alle jeres chokolade kager ligemeget om det er med fondan eller ej? Vil også gerne se andre kager? Skal bare lige have noget inspiration.

Hej

Har ikke lige noget billede, men du kan dække hele kagen med sort eller hvid glasur og så lave mønster med nogle andre farver fx blå og rød. Det har jeg før gjorde hvor jeg har lagt den farvede glasur i en streg og så "trukket" det ud med en selskaber hvis du forstår hvad jeg mener
Det er hurtigt og nemt og overraskende nok synes folk det er SÅ flot.
Håber det kan give lidt inspiration

Anmeld

29. september 2013

Susje

Sussi Jakobsen skriver:

Hej

Har ikke lige noget billede, men du kan dække hele kagen med sort eller hvid glasur og så lave mønster med nogle andre farver fx blå og rød. Det har jeg før gjorde hvor jeg har lagt den farvede glasur i en streg og så "trukket" det ud med en selskaber hvis du forstår hvad jeg mener

Hmm der skulle selvfølgelig stå dejskraber ikke selskaber, dumme tabby

Anmeld

29. september 2013

Pigent

Hej

Okay vil have hvid glasur også pynte med blomster og krymmel. Skrive med sådan noget glasur på tube. Jeg er ikke vild med fordant selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.