3D/4D Fantastisk at se ham igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.778 visninger
5 svar
11 synes godt om
29. september 2013

Nadia Rosengren

Så fik vi set lillemanden for anden gang - og denne gang i 3D/4D, og hvor var det bare en fantastisk oplevelse! Selvom uge 33 er sent til sådan en scanning, fik vi nogle rigtig gode billeder, og video af hele scanningen + vi fik en bamse med babys hjerte lyd i. SÅ sødt og smart!

Det var så dejligt at se vores lille skat igen, og se at han havde det godt, selvom han er noget mindre end gennemsnittet, og vi derfor skal til scanning igen i uge 37. men vi håber han fortsætter med at tage på! 

Vil klart anbefale alle der overvejer en 3D/4D scanning at gøre det, selvom det selvfølgelig koster lidt. Men det er alle pengene værd!

Nu kan jeg snart ikke vente mere, efter at have set min lille søn, som klart er en tro kopi af sin far! Lad tiden løbe 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

BigHope13

Nadia Rosengren skriver:

Så fik vi set lillemanden for anden gang - og denne gang i 3D/4D, og hvor var det bare en fantastisk oplevelse! Selvom uge 33 er sent til sådan en scanning, fik vi nogle rigtig gode billeder, og video af hele scanningen + vi fik en bamse med babys hjerte lyd i. SÅ sødt og smart!

Det var så dejligt at se vores lille skat igen, og se at han havde det godt, selvom han er noget mindre end gennemsnittet, og vi derfor skal til scanning igen i uge 37. men vi håber han fortsætter med at tage på! 

Vil klart anbefale alle der overvejer en 3D/4D scanning at gøre det, selvom det selvfølgelig koster lidt. Men det er alle pengene værd!

Nu kan jeg snart ikke vente mere, efter at have set min lille søn, som klart er en tro kopi af sin far! Lad tiden løbe 

sikke nogle dejlige billeder i har fået med hjem
hvor er det utroligt så meget man kan se
vi skal afsted til vægtscanning her på torsdag hvor jeg er 35+5, håber også sådan på vi får lov at se lidt i 3D, kunne være dejligt, glæder mig ihvertfald til at høre lidt om hvordan han har det derinde

Anmeld

29. september 2013

Nadia Rosengren

BigHope13 skriver:

sikke nogle dejlige billeder i har fået med hjem
hvor er det utroligt så meget man kan se
vi skal afsted til vægtscanning her på torsdag hvor jeg er 35+5, håber også sådan på vi får lov at se lidt i 3D, kunne være dejligt, glæder mig ihvertfald til at høre lidt om hvordan han har det derinde

Ja det er helt utroligt hvad man kan se! Kan godt forstå i håber på at se noget 3D, det er virkelig en oplevelse, og hvis man var utålmodig før, bliver man det først rigtig efter at have set det!

og så er det som du siger bare så rart at få at vide om de små trives som de skal og har det godt! Kan godt forstå i glæder jer. Rigtig god tur 

Anmeld

29. september 2013

Dianabk

Nadia Rosengren skriver:

Sikke nogle gode billeder

Hvor er du blevet scannet henne? Altså firma

Anmeld

29. september 2013

Nadia Rosengren

Dianabk skriver:

Sikke nogle gode billeder

Hvor er du blevet scannet henne? Altså firma

Scanningsjordemoderen hed det vidst nok  Meget tilfreds!

Anmeld

29. september 2013

EnGodMor

Nadia Rosengren skriver:

Fantastiske billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.