25+0 med ønskebabyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.920 visninger
13 svar
14 synes godt om
29. september 2013

**Ønskebabyen

Så ramte vi 25+0 - det er slet ikke til at forstå!!

Min storesøster synes maven er lille, i forhold til hvor langt jeg er henne. Jeg synes nu den er fin stor hehe
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

liten-mamma

**Ønskebabyen skriver:

Så ramte vi 25+0 - det er slet ikke til at forstå!!

Min storesøster synes maven er lille, i forhold til hvor langt jeg er henne. Jeg synes nu den er fin stor hehe

Du har en rigtig fin mave Må dog give din søster ret, den er ikke særlig stor. Men min var samme størrelse i uge 26 og jeg var mere end tilfreds

Anmeld

29. september 2013

**Ønskebabyen

liten-mamma skriver:

Du har en rigtig fin mave Må dog give din søster ret, den er ikke særlig stor. Men min var samme størrelse i uge 26 og jeg var mere end tilfreds

Nå for katten ;-) det kan være den tager fart de næste par uger eller til sidst men det gør mig nu ikke noget at den ikke er større.. Hihi.. Det gør alting meget lettere!

Anmeld

29. september 2013

liten-mamma

**Ønskebabyen skriver:

Nå for katten ;-) det kan være den tager fart de næste par uger eller til sidst men det gør mig nu ikke noget at den ikke er større.. Hihi.. Det gør alting meget lettere!

Du ser altså også flot slank ud, så der er nok ikke noget at sige til, at du ikke render rundt med en kæmpe mavse  

Ja det kan være den pludselig tager fart. Min gjorde det i perioder, nået dog aldrig at blive voldsomt stor. Fik af vide da jeg var i uge 39 at jeg lignede en der havde mindst 10 uger til termin  Så lille synes jeg nu altså ikke den var...

Anmeld

30. september 2013

**Ønskebabyen

liten-mamma skriver:

Du ser altså også flot slank ud, så der er nok ikke noget at sige til, at du ikke render rundt med en kæmpe mavse  

Ja det kan være den pludselig tager fart. Min gjorde det i perioder, nået dog aldrig at blive voldsomt stor. Fik af vide da jeg var i uge 39 at jeg lignede en der havde mindst 10 uger til termin  Så lille synes jeg nu altså ikke den var...

Det er jeg også Så ja, det er da helt sikkert derfor..

Har du ikke et billede af din mavse, jeg må se??

Anmeld

30. september 2013

liten-mamma

**Ønskebabyen skriver:

Her er min mave i uge 35, det er det sidste billede jeg tog inden jeg fødte 38+3 Min mave så også sådan ud i uge 39, dem var også bare sunket på det tidspunkt.

Anmeld

30. september 2013

liten-mamma

**Ønskebabyen skriver:

Fandt et billede på computeren fra 38+1

Anmeld

30. september 2013

**Ønskebabyen

liten-mamma skriver:

Her er min mave i uge 35, det er det sidste billede jeg tog inden jeg fødte 38+3 Min mave så også sådan ud i uge 39, dem var også bare sunket på det tidspunkt.

Sikke da en flot mave!

Anmeld

30. september 2013

liten-mamma

**Ønskebabyen skriver:

Sikke da en flot mave!

Tusind tak  Var også selv ret tilfreds og synes nu altså den var nogenlunde stor, synes ihvertfald ikke jeg ligner en der har 10 uger til termin 

Anmeld

30. september 2013

Mini us

liten-mamma skriver:

Må jeg spørge om hvornår din mave sank så at sige.. Jeg er 33+1 Idag og har mega vejrtrækningbesvær så glææææder mig til maven sænker sig lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.