Jeg har blødt/bløder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
6 svar
2 synes godt om
28. september 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg var igår på akut svangre til tjek, med henvisning fra lægen.
Fik kørt ctg og fik målt regelmæssige veer (kunne ikke selv mærke dem). Har mærket lidt til dem idag, også regelmæssigt, men mærker dem ofres kun når jeg slapper af. Har haft murren i maven og mens smerter.
Da jeg var på toilet for en halv time siden blødte jeg i toilettet, og der var også en del blod på papiret. Har nu bind på.
Min mor mener dette er normalt, ville i reagere, se tiden an, eller er det helt normalt?
Er 38+4.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

B&J

det lyder som tegnblødning og ja i mit hvoede er det også helt alm især når du er så lang henne

Anmeld

28. september 2013

cecilie1984

Anonym skriver:

Hej piger.

Fik kørt ctg og fik målt regelmæssige veer (kunne ikke selv mærke dem). Har mærket lidt til dem idag, også regelmæssigt, men mærker dem ofres kun når jeg slapper af. Har haft murren i maven og mens smerter.
Da jeg var på toilet for en halv time siden blødte jeg i toilettet, og der var også en del blod på papiret. Har nu bind på.
Min mor mener dette er normalt, ville i reagere, se tiden an, eller er det helt normalt?
Er 38+4.

Jeg tror jeg ville give fødegangen et kald for at høre om det er normalt.

Ellers får du nok ikke ro

Anmeld

28. september 2013

Karla

Anonym skriver:

Hej piger.

Er 38+4.

Jeg var til fødselsforberedelse i torsdags, og det er der jeg har min erfaring fra
De sagde, at hvis man blødte mere en hvad der svarede til to 5 kr. skulle man kontakte fødegangen.
Så jeg ville ringe

Anmeld

28. september 2013

Carina:-)

Lidt blod er ok ,men når du skriver du har bind på er det mere end jeg ville acceptere.

Der er en minimal risiko for at det er noget alvorligt som f.eks moderkageløsning.- Så giv dem et kald og hør hvad de proffesionelle anbefaler dig

Anmeld

28. september 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Lidt blod er ok ,men når du skriver du har bind på er det mere end jeg ville acceptere.

Der er en minimal risiko for at det er noget alvorligt som f.eks moderkageløsning.- Så giv dem et kald og hør hvad de proffesionelle anbefaler dig

Ringede til min Jordemoder (er i kendt Jordemoder ordning så skal ikke ringe til fødegangen, men hende). Jeg skal ringe igen hvis jeg bløder mere eller hvis jeg får ondt eller mere ondt i maven. Hun skal ind på fødegangen senere hvor hun vil kigge på min ctg fra igår og drøfte med en læge om at blive sat igang.

Anmeld

28. september 2013

Carina:-)

Anonym skriver:

Ringede til min Jordemoder (er i kendt Jordemoder ordning så skal ikke ringe til fødegangen, men hende). Jeg skal ringe igen hvis jeg bløder mere eller hvis jeg får ondt eller mere ondt i maven. Hun skal ind på fødegangen senere hvor hun vil kigge på min ctg fra igår og drøfte med en læge om at blive sat igang.

Håber du får en fantastisk fødsel ( er kun lidt misundelig &nbsp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.