1. graviditet 32+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
0 svar
4 synes godt om
28. september 2013

Stivdie

Har været til det sidste forældreforberedelsesmodul i denne uge. Jeg synes det har været et rigtig godt forløb, men kan godt være lidt ærgerlig over, at der ikke er et 5. modul efter fødslen, hvor jeg kan høre pigerne hvordan det så gik og få set resultaterne..
Ellers skulle jeg her i weekenden til en gang veninde-kom-sammen med nogle gamle studiekammerater, som vi holder en gang imellem.
Jeg dukker op hos min veninde, men ser pludselig min mor, svigermor og et par veninder, som jeg ikke har læst sammen med. Det viser sig, at min skønne veninde fik den idé at holde et babyshower (som åbenbart på dansk kaldes storkefest) for mig Var bare SÅ rørt over det!!!! Fantastiske tøser Troede ellers, at det var noget, der kun fandtes på amerikanske film, så jeg blev virkelig overrasket! De tog totalt fusen på mig, og der gik lang tid inden min hjerne blev omstillet til at fatte, hvad der foregik

Vi havde en rigtig skøn og hyggelig eftermiddag sammen og jeg fik nogle rigtig fine gaver af dem alle sammen. Føler mig virkelig beriget
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.