Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chevro skriver: Hej !Jeg vil lige høre omkring kost... uanset hvad jeg næsten spiser, får jeg ondt i maven og skal på toilet umiddelbart lige efter Og det er faktisk næsten alle måltiderne ..Nogle gode råd eller ideer til hvorfor det er sådan?
Hej !Jeg vil lige høre omkring kost... uanset hvad jeg næsten spiser, får jeg ondt i maven og skal på toilet umiddelbart lige efter Og det er faktisk næsten alle måltiderne ..Nogle gode råd eller ideer til hvorfor det er sådan?
Det lyder ubehageligt
Jeg kan ikke svare dig på eller give dig nogle kloge ord for hvad du så kan spise / lave om på.
Men hellere tá kontakt til din læge.
Har det været sådan længe?
Det kunne godt lyde som irritabel tyktarm. Synes du skal få en snak med lægen om det
Jeg har i perioder også haft ondt som dig, men så har det handlet om, at jeg har spist lidt for usundt og fed mad, eller har produceret for meget mavesyre. Jeg synes også, at du skal kontakte lægen.
God bedring.
Vh. Louise
Mamalou skriver: Jeg har i perioder også haft ondt som dig, men så har det handlet om, at jeg har spist lidt for usundt og fed mad, eller har produceret for meget mavesyre. Jeg synes også, at du skal kontakte lægen. God bedring. Vh. Louise
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128