sulo skriver:
Hvor højt op går i op i det med at få barnevognen hjem før barnet er født?
Sagen er den at vi har fået en brugt barnevogn foræret til ekstra vogn som står i skuret og har lige bestilt en helt ny Odder Zip hos babysam som skulle komme hjem om ca 3 uger
.
Når man køber for så stort et beløb hos babysam, får man jo et gavekort på 10% til at købe varer for, men men, fik lige af vide da jeg betalte resten af beløbet, at man ikke får gavekortet før alt er afhentet, dvs barnevognen.
Havde jo regnet med at det gavekort skulle gå til nogle af de sidste ting vi skal bruge til den bette inden han bliver født, men er lidt i tvivl om, om jeg bryder mig om at få vognen hjem før tid, ang den gamle overtro.
Hvad ville i gøre
Her er det mere mine forældre og min mands forældre der går op i det
Jeg tror ikke selv på, at det bringer uheld på nogen måde at have en barnevogn til at stå hjemme, og stod det til mig, var sengen også redt.
Men det er jo ikke nødvendigt, at sengen er redt - dynerne har fået betræk på, de ligger bare i skabet, så venter af hensyn til vores forældre.
Barnevognen ville jeg også gerne have herhjemme, kan slet ikke vente med at få den hjem. Men også her lader vi være, pga. de kommende bedsteforældre. Nu er det også mine forældre der har foræret os barnevognen, så derfor synes jeg ikke vi kan tillade os at gå "imod" deres ønske
Var det ikke en mulighed at I hentede barnevognen når den var klar, og så lod den stå ved noget familie/venner indtil bebs er født?

så er den da ikke hentet hjem