juhuu 5 uger til termin, hvor er det altså bare vildt

i den sidste uge har jeg været til jm, hvor alt bare gik perfekt,
vægten siger +10 kg nu, blodtryk var fint, urinprøve var blank. sf mål lagde på 34 cm og så skønnede hun bassen til at veje ca 2400 g. så en han ligger lige i toppen af gennemsnittet

og så havde jeg en anelse om at han havde hovedet nede i bækkenet, og ganske rigtig så står han fint nede i bækkenet, dog ikke helt fast, men han prøver vist ganske godt på det, for får nogle ret hårde jag ned i skambenet til tider

så skulle vi have været afsted til fødselsforberedelse i torsdags og høre om amning og tilknytning til barnet, men da vi dukker op er der lukket og slukket over alt

så vi måtte køre skuffet hjem igen, og så er der ikke flere foredrag om det før efter min termin, øv bøv

ellers er ugen gået som sædvanlig, smerter i bækken, ryg, halsbrand og åndenød.
Desuden er jeg nu begyndt at mærke plukkeveer, og har endda haft nogle som jeg lige er nødt til at stoppe op og få overstået før jeg kan fortsætte med det jeg var igang med. De er lidt ubehagelige, men det også rart at mærke at kroppen arbejder

i går var vi ved mine skønne svigerforældre som har foræret os en hel ny kurvevugge, og den har vi så lige samlet idag, i guder hvor synes jeg bare den er lækker og charmerende.

i løbet af den næste uge skal der ikke ske så meget andet end at vi skal på sygehuset til vægtscanning af bassen på torsdag, og glæder mig til at høre hvad de har at sige

og til at se min skønne bassemand igen

til sidst lidt billeder,
et fra idag 35+0
og et fra igår 34+6 med bar mave

så får i da lige lov at se alle mine strækmærker haha, ej det blot fordi jeg synes faktisk min mave ser en del sunket og større ud når jeg ikke har tøj på, er det bare mig???
og så får i da lige to billeder af vores fine nye vugge