Ny uge- jubiii ; en lille udvikling (tror jeg) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.429 visninger
5 svar
9 synes godt om
28. september 2013

Marianne1989

Jeg mærkede baby for første gang for 2 dage siden !! En let kilren på indersiden af maven .. Det var vidunderligt - brød ud i gråd!! Hvilken lykke jeg følte... Jeg har dog sidenheN ikke mærket noget til den lille - men er stadig høj på oplevelsen  - så jeg er tålmodig med at mærke ham igen.  

jeg ser nok ikke meget gravid ud, men en lille udviking synes jeg selv jeg kan se fra sidste uge. I skal dog ikke snydes for et billede.

masser af kærlighed til jer denne lækre lørdag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

A&F

Du er godt på vej

Anmeld

29. september 2013

liten-mamma

Marianne1989 skriver:

Jeg mærkede baby for første gang for 2 dage siden !! En let kilren på indersiden af maven .. Det var vidunderligt - brød ud i gråd!! Hvilken lykke jeg følte... Jeg har dog sidenheN ikke mærket noget til den lille - men er stadig høj på oplevelsen  - så jeg er tålmodig med at mærke ham igen.  

jeg ser nok ikke meget gravid ud, men en lille udviking synes jeg selv jeg kan se fra sidste uge. I skal dog ikke snydes for et billede.

masser af kærlighed til jer denne lækre lørdag 

Hvor skønt at du har mærket lille manden, kan godt forstå du blev helt rørt

En lille bitte bule er da til at ane Glæder mig til at se når du får en stor fin mave 

Anmeld

29. september 2013

Bshizzle

Det er nemlig en kæmpe overvældende oplevelse at mærke Baby første gang... Og selvfølgelig resten af graviditeten 

Jeg må dog indrømme at jeg ikke kan se forskel.. 

Men vildt nok du er i 18 uge med sådan en flad mave 

Anmeld

29. september 2013

Marianne1989

liten-mamma skriver:

Hvor skønt at du har mærket lille manden, kan godt forstå du blev helt rørt

En lille bitte bule er da til at ane Glæder mig til at se når du får en stor fin mave 

Ja, jeg glæder mig også sindssygt! Det begynder at være lidt irriterende at der intet sker (set med andres øjne) .. Jeg føler det lidt selv, men det er minimalt .. Det er bare vildt når jeg sammenligner min mave med andres? Meeen, Lillehammer har det fint - hvis man går ud fra hans stærke hjerte.. Godt jeg har min doppler, når nu jeg intet rigtigt kan se 

Anmeld

29. september 2013

Marianne1989

Bshizzle skriver:

Det er nemlig en kæmpe overvældende oplevelse at mærke Baby første gang... Og selvfølgelig resten af graviditeten 

Jeg må dog indrømme at jeg ikke kan se forskel.. 

Men vildt nok du er i 18 uge med sådan en flad mave 

Jeg er udmærket klar over det ikke er meget, der er sket !!  men mærker det nok bare mest .. Jeg bliver dog en ballon om aftenen !! Haha - så får jeg lidt følelse af at være gravid der .. Hvis det fortsætter sådan her, kan man godt forstå de mennesker som har været gravid, uden at vide det - helt op til de skulle føde!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.