Argh, den uvished!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. september 2013

Camilco

Hej alle sammen.

Jeg ved godt, at der er hundredevis af tråde som den jeg er i gang med at oprette, men jeg har simpelthen brug for jeres vise ord lige nu.

For 5 dage siden skulle jeg have haft min menstruation, men den er ikke dukket op endnu. Et par dage før forventet ankomst, begyndte jeg at få menslignende smerter i underlivet, præcis som jeg plejer - men menstruationen er stadig ikke kommet, på trods af, at den ellers altid er temmelig præcis. Min kæreste og jeg har haft ubeskyttet sex i dagene omkring min ægløsning, så en graviditet kunne meget vel været svaret på den udeblivende menstruation.

Sagen er bare den, at jeg har taget adskillige tests, som har vist sig at være negative, hvilket jeg finder meget besynderligt, da jeg har kvalme, halsbrand, MEGET hyppig vandladning, smerter i underlivet og omme i lænden. Jeg ved godt, at det kan være noget psykisk, der spiller ind, men jeg tvivler meget. Jeg har været gravid før, og de symptomer jeg havde dengang er helt lig dem jeg har nu.

Det er bare så frustrerende med de negative tests!!

Var ved lægen i går og få taget en blodprøve, som jeg får svaret på, på mandag eller tirsdag. Men jeg kan ikke holde den ventetid ud altså....

Er der nogle af jer, som har oplevet noget lignende?

Hilsen den frustrerede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Ved min første graviditet kunne jeg først teste positiv 5 dage efter jeg skulle have haft min menstruation, så jeg startede også ud med at teste negativ, selvom jeg var gået over tid.

Anmeld

28. september 2013

Camilco

Okay, så er det ikke kun mig det er sket for.

Det er bare underligt, når jeg føler mig så gravis, at den skide teststreg ikke kommer frem. Æjh altså...

Anmeld

28. september 2013

Mie89

Har du prøvet at tage en Clear Blue ? De er altså de mest præcise test der er (så vidt jeg ved), de er selvfølgelig noget dyrere, men så kan du vel få klar besked? Ellers er der desværre nok ikke så meget at gøre end at vente og se tiden an - selvom det er mega svært ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.