Hej alle sammen.
Jeg ved godt, at der er hundredevis af tråde som den jeg er i gang med at oprette, men jeg har simpelthen brug for jeres vise ord lige nu.
For 5 dage siden skulle jeg have haft min menstruation, men den er ikke dukket op endnu. Et par dage før forventet ankomst, begyndte jeg at få menslignende smerter i underlivet, præcis som jeg plejer - men menstruationen er stadig ikke kommet, på trods af, at den ellers altid er temmelig præcis. Min kæreste og jeg har haft ubeskyttet sex i dagene omkring min ægløsning, så en graviditet kunne meget vel været svaret på den udeblivende menstruation.
Sagen er bare den, at jeg har taget adskillige tests, som har vist sig at være negative, hvilket jeg finder meget besynderligt, da jeg har kvalme, halsbrand, MEGET hyppig vandladning, smerter i underlivet og omme i lænden. Jeg ved godt, at det kan være noget psykisk, der spiller ind, men jeg tvivler meget. Jeg har været gravid før, og de symptomer jeg havde dengang er helt lig dem jeg har nu.
Det er bare så frustrerende med de negative tests!! 
Var ved lægen i går og få taget en blodprøve, som jeg får svaret på, på mandag eller tirsdag. Men jeg kan ikke holde den ventetid ud altså....
Er der nogle af jer, som har oplevet noget lignende? 
Hilsen den frustrerede.
Anmeld