Udbetaling af ferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. september 2013

Rikke mor

Godaften piger :-) 

Jeg vil lige høre om der nogle der har erfaring med udbetaling af ferie fra kommunen.. Har været i praktik, og har derfor feriepenge tilgode.. Men som det står på mit feriekort skal jeg søge om det hos "Styrelsen for Fasrholdelse og Rekruttering". 

Jeg er blevet uddannet pædagog her den 19 januar, så har fået dagpenge til og med juni, men dereffter har jeg fået barselsdagpenge..

Er der nogle der har erfaringer med det? 

Gode råd og erfaringer modtages med kyshånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Rikke mor

1 . Altså det jeg vil vide er, kontaktede i Styrelsen for at få pengene udbetalt?

2. sendte i bare brevet ind uden at have en underskrift fra "arbejdsgiver"?

3. Noget helt andet..  

Anmeld

27. september 2013

JuniMama

Lige umiddelbart mener jeg ikke du kan få dem udbetalt mens du får barselsdagpenge! I så fald bliver de i hvert fald modregnet, og så kan det jo ikke svare sig!

Anmeld

28. september 2013

GUSO

Man kan få 3 ugers feriepenge udbetalt efter den 1/9hvis man har været hindret i at afholde sin ferie, det gjorde jeg sidste år, og hvis du ikke kan nå at holde de sidste uger kan de udbetales 1/5 altså når et nyt ferieår starter, man kan vidst også få overført nogle af ugerne, ang om du skal kontakte arb giver, så nej, men jeg ville give udbetaling Danmark et kald så de ved hvad du får udbetalt og undgår at skulle tilbage betale noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.