Hjælp ønskes til kemi. Tak :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

Pikku Myy

FamilienSørensen skriver:

Ej hvor fedt! Så passede det jo, det hele, jeg blev fuldstændig forvirret, fordi jeg tænkte at Carbon kun har 4 elektroner i yderste skal, og for at opfylde oktet reglen skulle jeg sætte mange flere elektroner ind end de 4, men da jeg ser på dit skema, kommer jeg til at huske at Helium og så bidrager med atomer.

Tusind tak. Nu kan jeg afslutte denne opgave

Knus Kusuma

Det er altså brint, ikke helium. Men ellers ser det hele rigtig godt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

FamilienSørensen

IsabellaCiinea skriver:

Det var så lidt

Uha, ja jeg har en rapport omkring Magnesiums molarmasse, til på tirsdag. Mangler "kun" at skrive teorien

Det ved jeg slet ikke noget om Held og lykke

Anmeld

30. september 2013

Tumling<3

Jeg er igang med en kandidat i medicinalkemi, så du er velkommen til at spørge, hvis du får brug for hjælp engang 

Anmeld

30. september 2013

FamilienSørensen

Lillian88 skriver:

Jeg er igang med en kandidat i medicinalkemi, så du er velkommen til at spørge, hvis du får brug for hjælp engang 

Hejsa

Det lyder godt nok super spændende, men også utrolig svært for en som mig. Det jeg er i gang med er naturvidenskab (en blanding af geografi, kemi og biologi på c og b niveau)

Jeg vil rigtig gerne tilføje dig, da du sagtens kunne hjælpe mig, men de spørgsmål jeg kommer til at stille dig, er sikkert barnemad for dig, hvis det jeg laver nu er C og B niveau må dit da være på højeste plan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.