%i%)¤/e¤%iy/(/(p%%¤&/¤#" (<=vrede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juli 2009

Klumpe-dumpe

Hmmm lige et vredes udbrud fra mig

Jeg havde talt med min dagelig chef om at gå ned i tid, når min barsel slutter. Ned på 32,5 time pr. uge. Det er så 3 uger siden vi talte om det. Han kunne udmærke godt forstå mig. Men han skulle tale med "the big boss". og jeg ville klart få besked INDEN uge 30, da han gik på 3 ugers ferie. Har jeg hørt noget. NÆH NEJ. Talte så med en kollegea i fredags der sagde at "the big boss" var på ferie... Så kunne min dagelig chef da godt lige give lyd fra sig og sige det som det er.

Den 16 i sidste mdr. var jeg på amtet pga. faderskabssagen. Bad så om akt-indsigt, da jeg fik sagen en uge efter kunne jeg se at Nicolaj havde VEDKENDT sig faderskabet, UDEN blodprøve. Men han havde IKKE skrevet under på papirene, da han ingen ID havde med sig. Talte så med dame dernede 2 uger senere, som sagde han IKKE var mødt op, som aftalt for at underskrive. Så hun ville ringe til ham, og rykke for det. Men næh nej, nu er hun OGSÅ gået på ferie i 3 uger, og han har STADIG IKKE skrevet under.

Malucca skulle på børneambulatioet, når hun blev 5 mdr. (gør hun på lørdag) ringede så derud idag for at høre pga. jeg IKKE havde modtaget en tid pr. post. Damen siger så, jamen jeres børnelæge er booket resten af året, og I skulle ha´en tid da I blev udskrevet. (Hvor f******* skulle jeg vide det fra?!!!) Siger så til hende at jeg vil IKKE vente til det nye år! Hun ringer så tilbage med en tid, den 19 okt. Så er Malucca også kun 8 mdr. Ski da godt hun ikke fejler noget alvorligt. (Det tror jeg da i hvert fald ikke) Forklare så denne dame at jeg ikke har flere elektorder til apnøpalarmen, da jeg KUN havde fået med til vi, skulle på børneamb. åhh jamen hun vidste da ikke om jeg så kunne få nogle nye, for de skulle jo bevilliges af børnelægen  sagde jeg SKULLE HA `DEM, da det jo bestemt IKKE var min skulle de IKKE havde givet en tid. Hun ville så ringe tilbage. (imellem tiden havde jeg fået fat på den sødeste spl. fra NEO, som sagde jeg bare kunne hente oppe hos dem hvis det blev et problem) da damen ringer tilbage siger hun, nu har jeg talt med din BL, som siger du bare kan hente ALLE dem du vil ha´

Og igår da jeg skulle køre Malucca op til mine forældre var der bare to total kløvninger, den ene valgte at lave en nødbremsning FOR GRØNT, da han lige skulle ta´sin tlf. Den anden valgte at overhale (en modkørende), så jeg måtte en tur ud på græsset, pga han havde travlt med at tale i tlf. 

Trine der stadig bobler... -OG NU skal klippe 140 billeder, samt 140 blomster til Maluccas dåb. (Og jeg vil faktisk meget hellere ligge i min seng med en film, en plade chokolade og cola)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Barbamama

Puha..... Kan da godt forstå du blev vred. Det er sgu da også utroligt at de ikke kan hitte ud af det de forskellige steder.... Det kan også hidse mig FULDSTÆNDIG op sådan noget. Især når man selv gør meget ud af at have styr på tingene. Irriterende....

Anmeld

20. juli 2009

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Puha..... Kan da godt forstå du blev vred. Det er sgu da også utroligt at de ikke kan hitte ud af det de forskellige steder.... Det kan også hidse mig FULDSTÆNDIG op sådan noget. Især når man selv gør meget ud af at have styr på tingene. Irriterende....

Lige præcis...

Hvis man ikke har styr på det, så kan jo lige give et prej, om tingene tager lidt ekstra tid....

Anmeld

20. juli 2009

Bondepigen

Ork, det er bare så typisk!!!!

Jeg har osse selv skullet ringe rundt ang. Emma og hjælpemidler og diverse, og ingen vidste hvem jeg skulle tale med, og til sidst fik jeg bare nok og sagde, at nu måtte de se at finde ud af, hvem jeg skulle tale med, for jeg kunne jo ikke bare tage selv.... Grrr, hvor svært kan det være!!! Og når de siger de vil ringe én op, sker det bare ikke. Kan simpelthen blive så gal!!!

Godt du kunne få det du skulle bruge til Maluccas søvnapnø apparat!!!

God fornøjelse med forberedelserne til dåb. Håber du trods alt hygger dig lidt med det.

Anmeld

20. juli 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Ork, det er bare så typisk!!!!

Jeg har osse selv skullet ringe rundt ang. Emma og hjælpemidler og diverse, og ingen vidste hvem jeg skulle tale med, og til sidst fik jeg bare nok og sagde, at nu måtte de se at finde ud af, hvem jeg skulle tale med, for jeg kunne jo ikke bare tage selv.... Grrr, hvor svært kan det være!!! Og når de siger de vil ringe én op, sker det bare ikke. Kan simpelthen blive så gal!!!

Godt du kunne få det du skulle bruge til Maluccas søvnapnø apparat!!!

God fornøjelse med forberedelserne til dåb. Håber du trods alt hygger dig lidt med det.

Ja det er så typiske sygehuse... Men damen skal ´ha´et plus for hun ringede tilbage i løbet af 10 min. første gang og en ½ time anden gang.

Hmmm ved ikke hvor meget jeg hygger mig med det... Er ikke så god til at være kreativ. Og slet ikke så længe af gangen.

Og jeg fik købt hele to hårbøjler. I børne str. (Kunne ikke vælge såååååå)

Anmeld

20. juli 2009

Klumpe-dumpe

malucca09 skriver:

Ja det er så typiske sygehuse... Men damen skal ´ha´et plus for hun ringede tilbage i løbet af 10 min. første gang og en ½ time anden gang.

Hmmm ved ikke hvor meget jeg hygger mig med det... Er ikke så god til at være kreativ. Og slet ikke så længe af gangen.

Og jeg fik købt hele to hårbøjler. I børne str. (Kunne ikke vælge såååååå)

Men er sikker på det her projekt ville gå MEGET bedre hvis jeg havde købt den der plade chokolade, der lå og skreg på mig... Men på det tidspunkt var jeg bare SÅÅÅÅ fornuftigt

Anmeld

20. juli 2009

anna-jonas

Hvis aftalen var at Malucca skulle ses som 5 mdr's baby, så skal hun fand.. skaffe en tid. Hun må lave en overbook tid.........det kan lade sig gøre. Ellers bed om at jeres kontaktlæge skal ringe til dig. Det er sgu' da ufatteligt, at det ikke kan fungere bedre.
Godt at Malucca trives så godt nu................men hvis hun nu ikke gjorde, skulle i så vente til okt. med at få hjælp???

Vi skal også snart igang med det barnedåbs-halløj...............*IIIIRRRKKKK!!* Hvor mange bliver i??
Mette

Anmeld

20. juli 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Hvis aftalen var at Malucca skulle ses som 5 mdr's baby, så skal hun fand.. skaffe en tid. Hun må lave en overbook tid.........det kan lade sig gøre. Ellers bed om at jeres kontaktlæge skal ringe til dig. Det er sgu' da ufatteligt, at det ikke kan fungere bedre.
Godt at Malucca trives så godt nu................men hvis hun nu ikke gjorde, skulle i så vente til okt. med at få hjælp???

Vi skal også snart igang med det barnedåbs-halløj...............*IIIIRRRKKKK!!* Hvor mange bliver i??
Mette

Ja hun trives fin Malucca, og der er ikke noget med hende som så. (Hun er lige begyndt på, at kaste op hver gang hun får vitaminer, ACD. Og hun får ondt i mave af alm. D-dråber, så det er selvf. rigtig øv, men den tager jeg bare med SP)
-Og så er jeg blevet en smule bekymret , efter du skrev det med Ida-musen, det med at hendes øjne flakkede. Ved godt det er meget svært at beskrive.
Men Maluccas øjne flakker også, ikke hele tiden eller hver dag, men engang imellem. Og første gang jeg så det var om aften, efter hun havde fået sin 3. mdr. vaccine. Så det ville jeg selvf. gerne ha´talt med dem om. Malucca læge, holder ferie i aug. og så skal han til USA, for at studier et eller andet, og jeg venter gerne på han kommer hjem, for han er virkelig så skøn. Og kender hende fra da hun blev født, da han også var min kontakt læge på NEO.

Der kommer 18 til dåben, jeg er jo alene med hende, så budgettet er ikke rigtig til mere. (Der var inviteret 25)

Så jeg har lige afleveret prinsessen ifag, så skal undvære hende hele ugen. Men blev jeg simpelthen nødt til, ellers ville jeg slet ikke kunne nå alt det jeg skal i den her uge. SNØFT SNØFT SNØFT.

Hvornår går det med prinsesse Ida?

Trine, der stadig mangler at klippe 135 foto, og 140 blomster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.