Hmmm lige et vredes udbrud fra mig

Jeg havde talt med min dagelig chef om at gå ned i tid, når min barsel slutter. Ned på 32,5 time pr. uge. Det er så 3 uger siden vi talte om det. Han kunne udmærke godt forstå mig. Men han skulle tale med "the big boss". og jeg ville klart få besked INDEN uge 30, da han gik på 3 ugers ferie. Har jeg hørt noget. NÆH NEJ. Talte så med en kollegea i fredags der sagde at "the big boss" var på ferie... Så kunne min dagelig chef da godt lige give lyd fra sig og sige det som det er.
Den 16 i sidste mdr. var jeg på amtet pga. faderskabssagen. Bad så om akt-indsigt, da jeg fik sagen en uge efter kunne jeg se at Nicolaj havde VEDKENDT sig faderskabet, UDEN blodprøve. Men han havde IKKE skrevet under på papirene, da han ingen ID havde med sig. Talte så med dame dernede 2 uger senere, som sagde han IKKE var mødt op, som aftalt for at underskrive. Så hun ville ringe til ham, og rykke for det. Men næh nej, nu er hun OGSÅ gået på ferie i 3 uger, og han har STADIG IKKE skrevet under.
Malucca skulle på børneambulatioet, når hun blev 5 mdr. (gør hun på lørdag) ringede så derud idag for at høre pga. jeg IKKE havde modtaget en tid pr. post. Damen siger så, jamen jeres børnelæge er booket resten af året, og I skulle ha´en tid da I blev udskrevet. (Hvor f******* skulle jeg vide det fra?!!!) Siger så til hende at jeg vil IKKE vente til det nye år! Hun ringer så tilbage med en tid, den 19 okt. Så er Malucca også kun 8 mdr. Ski da godt hun ikke fejler noget alvorligt. (Det tror jeg da i hvert fald ikke) Forklare så denne dame at jeg ikke har flere elektorder til apnøpalarmen, da jeg KUN havde fået med til vi, skulle på børneamb. åhh jamen hun vidste da ikke om jeg så kunne få nogle nye, for de skulle jo bevilliges af børnelægen

sagde jeg SKULLE HA `DEM, da det jo bestemt IKKE var min skulle de IKKE havde givet en tid. Hun ville så ringe tilbage. (imellem tiden havde jeg fået fat på den sødeste spl. fra NEO, som sagde jeg bare kunne hente oppe hos dem hvis det blev et problem) da damen ringer tilbage siger hun, nu har jeg talt med din BL, som siger du bare kan hente ALLE dem du vil ha´

Og igår da jeg skulle køre Malucca op til mine forældre var der bare to total kløvninger, den ene valgte at lave en nødbremsning FOR GRØNT, da han lige skulle ta´sin tlf. Den anden valgte at overhale (en modkørende), så jeg måtte en tur ud på græsset, pga han havde travlt med at tale i tlf.

Trine der stadig bobler... -OG NU skal klippe 140 billeder, samt 140 blomster til Maluccas dåb. (Og jeg vil faktisk meget hellere ligge i min seng med en film, en plade chokolade og cola

)