bør jeg være nervøs? mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
10 svar
2 synes godt om
27. september 2013

Anonym trådstarter

Nu har jeg søgt på Google og synes alle jeg læser om mærker liv tidligt i anden graviditet. Jeg er 20+0 i dag, min anden graviditet og har ikke mærket det fjerneste. Min jm syntes det var lidt mærkeligt da Jehovas var afsted for 2 uger siden, har stadig intet mærket. Jeg skal til md scanning mandag så det er altid noget.. men begynder sgu at blive bekymret....

Andre der har mærket liv sent i anden graviditet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Michella2

Anonym skriver:

Nu har jeg søgt på Google og synes alle jeg læser om mærker liv tidligt i anden graviditet. Jeg er 20+0 i dag, min anden graviditet og har ikke mærket det fjerneste. Min jm syntes det var lidt mærkeligt da Jehovas var afsted for 2 uger siden, har stadig intet mærket. Jeg skal til md scanning mandag så det er altid noget.. men begynder sgu at blive bekymret....

Måske bare for at berolige dig lidt, men min veninde som er 3 gangs gravid mærkede intet for uge 22.

Det havde noget at gøre med hvordan barnet lå i maven med moderkagen osv. Fik ikke lige alle detaljerne, kan bare huske vi snakkede om det 

Så tror du bare skal tage det stille og roligt 

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

Michella1988 skriver:

Måske bare for at berolige dig lidt, men min veninde som er 3 gangs gravid mærkede intet for uge 22.

Det havde noget at gøre med hvordan barnet lå i maven med moderkagen osv. Fik ikke lige alle detaljerne, kan bare huske vi snakkede om det 

Så tror du bare skal tage det stille og roligt 

Åh jeg håber du har ret.. glæder mig bare til at få lidt tryghedsfølelse på mandag...

Anmeld

27. september 2013

Michella2

Anonym skriver:

Åh jeg håber du har ret.. glæder mig bare til at få lidt tryghedsfølelse på mandag...

Er sikker på alt er som det skal være 

Anmeld

27. september 2013

Lilje82

Det er absolut ikke alle der mærker liv tidligere anden gang, det er meget forskelligt, og som en anden skriver, kommer det meget an på, hvordan barnet ligger og hvordan moderkagen ligger. 

Jeg mærkede lov i uge 18 første gang, men dermed er det ikke sikkert jeg gør det næste gang. sig du blot til dig selv, at det er meget normalt, da det jo stadig er tidligt, så du ikke piner sig selv i weekenden. 

Anmeld

28. september 2013

Sijac

Anonym skriver:

NNoNorNu har jeg søgt på Google og synes alle jeg læser om mærker liv tidligt i anden graviditet. Jeg er 20+0 i dag, min anden graviditet og har ikke mærket det fjerneste. Min jm syntes det var lidt mærkeligt da Jehovas var afsted for 2 uger siden, har stadig intet mærket. Jeg skal til md scanning mandag så det er altid noget.. men begynder sgu at blive bekymret....

Det hedder sig, at man skal begynde at mærke liv omkring uge 22-25 og først dagligt omkring uge 28, så tag det bare helt roligt

Anmeld

28. september 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Jeg kan berolige dig og sige jeg er 3. gangs og venter tvillinger, hvor der burde være større chance for at mærke liv tidligere da de jo fylder lidt mere, men jeg mærkede dem først i uge 23/24 det er meget forskelligt fra gang til gang da baby jo kan ligge på 100 måneder der gør du ikke mærker det endnu

Anmeld

28. september 2013

Michelle88

Jeg mærkede først liv i uge 24, da moderkagen lå foran.. Var os meget nervøs til md scanning, da jeg først fik det med moderkagen afvide der..

Anmeld

28. september 2013

Menne

Min moderkage ligger fortil. Jeg mærkede liv fra uge 22. Måske er det årsagen..

Anmeld

28. september 2013

Carina:-)

Jeg har været gravid 7 gange ,og har aldrig mærket noget før efter uge 20.

Moderkagen ligger tit fortil ,og så skal de jo være store nok for at kunne sparke igennem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.