Bastian skriver:
Hvor langt er I egentlig nået med udredningen? Vi er jo igang med at få udredt den yngste for autisme og ADHD. Vi har været til samtale og test på børnepsyk. Det næste er at PPR skal observere og teste i børnehaven, og så må vi se, om de har nok til at give en diagnose.
Tak, Bastian, fordi du spørger!
Jo, der har jo været en del problemer med at nå til udredningen.. Men det er der heldigvis kommet styr på nu.
Hans udredning skulle være startede på Bornholms børne og ungdomspsykiatsike d.30/7, men for en lille halv anden månedstid siden ringede vores børnelæge og fortalte at han at han nu havde ansagt en børne psykiater og derfor forslog han at vi kunne flytte hans udredning over til ham, da Simon var vant til at komme i huset, samt at de kende ham i forvejen, han kunne få en tid d.7/8.
Vi valgte at tage imod tilbudet, men det blev noget være rod at få hans udredning flyttet, det er det med at de forskellige instanser i regionen skal snakke sammen og det er de tilsyneladen ikke hammer gode til. Så først fik vi at vide, det ikke kunne lade sig gøre, hvorpå at børnelægen måtte tage fat i regionen, han fik den så flyttet, Dejligt... Og endnu bedre var det da jeg et par dage senere fik et brev fra børne og ungdoms psykiatisk, at de desværre måtte meddele at hans udredning måtte flyttet til 3 dec. Heldig at vi valgt at flytte ham, til børnelægen!!!
Nå men jeg har været til indledene samtale, hvor vi skulle gennemgå alt fra graviditeten, til nu... Og så starter udredningen for alvor d.7/8...
Glæder mig til at kunne se enden af tunnlen.
Hvor længe er der tilbage af jeres datters udredning ?
Anmeld