Annemette07 skriver:
Nogen der kan fortælle mig hvordan de fandt ud af at de havde modningsveer? Kunne i mærke dem, og hvor lang tid gik der før i fødte?
Jeg tror måske jeg har haft dem igår aftes/i nat. Jeg havde mange menustrationssmerter i lænden, og jag i underlivet, desuden havde jeg mere eller mindre konstante plukveer, og kan se min slimprop er ved at gå. Jeg er idag 36+4.
Kan det være modningsveer eller er det bare plukveer ? 
Har sgu ikke den store erfaring, da den første kom ud efter 4 dages igangsættelse...
Men kan fortælle dig at jeg i dag er 39+3 og den sidste uges tid har oplevet flere niv og jag end ellers. Endvidere har jeg oplevet en let murren som ved menstruations opstart i perioder, dog mest om aftenen. Ikke som veer, men mere konstant.
Var til JM onsdag og lokkede hende til at tjekke understellet. Hun mente bestemt at det der murren var ved at modne noget, for livmoderhalsen var 1,5-2cm og semiblød, og jeg var lidt over en cm åben, så hun kunne prikke baby på hovedet.
Blev meget glad og lettet, for sidste gang blev jeg tjekket en uge senere, og der var bare lukket og slukket. Så håbet lever endnu for at jeg får et naturligt forløb denne gang
Anmeld