Hvornår ville i kontakte hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

250 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg har den seneste tid gået med hovedepine og følelsen af at være hævet i ansigtet (væske måske ?), samt været dårlig on and off.  Her til morgen har jeg haft smerter i øverste del af maven. Kan det være tegn på svangerskabsforgiftning ? Er lettere overvægtig og ved det øger chancen. Det min anden graviditet og er 16+2 idag. 

Nogle der har erfaringer med disse symptomer ? Føler intet liv endnu, og synes ikke rigtig maven vokser. 

Er jeg for pyldret hvis jeg kontakter jordmor ? Hvad ville i gøre ?  Er ved at gå ud af mit gode skind af tanker og bekymringer... 

Håber virkelig der er nogen der vil svare. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

lotteh21

Jeg synes du skal ringe til din læge. Er sikker på de tager dig ind til et tjek. Med hensyn til at mærke liv, er det meget forskelligt. Jeg venter mit barn nummer 4 og har først mærket liv fra uge 20. Fordi min moderkage ligger foran. Hilsen charlotte.

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

lotteh21 skriver:

Jeg synes du skal ringe til din læge. Er sikker på de tager dig ind til et tjek. Med hensyn til at mærke liv, er det meget forskelligt. Jeg venter mit barn nummer 4 og har først mærket liv fra uge 20. Fordi min moderkage ligger foran. Hilsen charlotte.

Tusind tak for dit svar, tror også jeg må kontakte min læge, bryder mig ikke om at bekymre mig hele tiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.