Vores guldklump !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
3 svar
8 synes godt om
26. september 2013

Mie89

Så blev det også vores tur til at komme til NF - og sikke en fantastisk oplevelse 

Vi skal have en meget livlig unge, som ikke vil ligge sig som sygeplejersken synes - så mor her måtte ryste, hoppe, hoste og gå på toilettet, før det endelig lykkedes hende at få målt CRL og nakkefolden ! 

Vi fik set både to hænder og to fødder - et meget stærkt hjerte og en bette næsetip 

Vi endte ud med en lav risiko for downs, så det er bare skønt ! 

Efter scanningen, tog vi på en bette shoppetur, hvor jeg fik købt en masse skønt ventetøj - så nu kan maven bare komme an 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

SD21

Det er en fantastisk oplevelse at se sit barn første gang til NF - man bliver helt høj af følelsen ! :-)

Anmeld

6. oktober 2013

Mie89

SD21 skriver:

Det er en fantastisk oplevelse at se sit barn første gang til NF - man bliver helt høj af følelsen ! :-)

Jeg er stadig helt høj på det ! Kan slet ikke vente til at vi skal til MD i november! 

Eller til at jeg kan mærke ham/hende sparke! Det bliver så dejligt ! 

Anmeld

6. oktober 2013

SD21

Aprilbaby_2014 <3 skriver:

Jeg er stadig helt høj på det ! Kan slet ikke vente til at vi skal til MD i november! 

Eller til at jeg kan mærke ham/hende sparke! Det bliver så dejligt ! 

Det kan jeg godt forstå ! Men det er både en velsignelse og en forbandelse at kunne mærke de sparker, for man bliver så nervøs, når man så ikke mærker så meget til dem i et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.