Hvordan lærer jeg hende at falde i søvn selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

stjernehimmel

Frk-Anonym skriver:

Det var også en ide, men jeg tænker, bliver hun så ikke bare afhængig af det istedet?

det gjorde hende af min ikke.....  :-)

Men synes da for jer alle det ville være bedre hun faldt i søvn uden det sku være så hårdt for den bette og jer.... men det er jo heller ik sikkert at hun "bider" på, og det virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

EnSødMor

stjernehimmel skriver:

det gjorde hende af min ikke.....  :-)

Men synes da for jer alle det ville være bedre hun faldt i søvn uden det sku være så hårdt for den bette og jer.... men det er jo heller ik sikkert at hun "bider" på, og det virker

Hmm, okay.  

Jeg er villig til at prøve alt, så ville gerne give dem en chance, hvis det kunne få hende på andre tanker.  

Tak

Anmeld

26. september 2013

stjernehimmel

Frk-Anonym skriver:

Hmm, okay.  

Jeg er villig til at prøve alt, så ville gerne give dem en chance, hvis det kunne få hende på andre tanker.  

Tak

Så lidt :-) og er der gevinst er der bonus i at hun finder ud af at hun kan falde i søvn uden jer ;-)

håber det virker

Anmeld

26. september 2013

EnSødMor

stjernehimmel skriver:

Så lidt :-) og er der gevinst er der bonus i at hun finder ud af at hun kan falde i søvn uden jer ;-)

håber det virker

Lige præcis..  

Tak igen,  

Anmeld

26. september 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Frk-Anonym skriver:

Det var også en ide, men jeg tænker, bliver hun så ikke bare afhængig af det istedet?

Fokuser på hvad der hjælper NU - det er min erfaring !! Man ved aldrig hvordan de senere hen finder på at arte sig :-) Og at være afhængig af musik er da ikke det værste ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.