?? Om friplads i dp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
6 svar
1 synes godt om
26. september 2013

Anonym trådstarter

Hej

vi har netop fået et brev om at vi har fået for meget boligstøtte sidste år, dette fik mig til at tænke om vi mon så også har fået for meget tilskud til dp?? Det er jo de samme tal der er oplyst  Og i så fald, hvornår giver de besked om dét?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hej

vi har netop fået et brev om at vi har fået for meget boligstøtte sidste år, dette fik mig til at tænke om vi mon så også har fået for meget tilskud til dp?? Det er jo de samme tal der er oplyst  Og i så fald, hvornår giver de besked om dét?? 

tror du skal regne med at du så får et brev,,, medmindre at der er større skel mellem hvornår man får til DP..

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

tror du skal regne med at du så får et brev,,, medmindre at der er større skel mellem hvornår man får til DP..

Puuuuh, håber ikk det bliver for meget. Kan næsten ikk overskue de ekstra regninger, når man går her og kæmper for at lave en okay opsparing. 

Anmeld

26. september 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Puuuuh, håber ikk det bliver for meget. Kan næsten ikk overskue de ekstra regninger, når man går her og kæmper for at lave en okay opsparing. 

Da jeg fik arbejde ved siden af mine studier skete der ik noget... dog regner jeg faktisk med at der kommer brev med efter smæk fra friplads... :-(  har en gang fået en på knap 200 kr.... så det behøver ikke at være det store.... jeg har så fuld friplads da jeg er enlig.....

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Da jeg fik arbejde ved siden af mine studier skete der ik noget... dog regner jeg faktisk med at der kommer brev med efter smæk fra friplads... :-(  har en gang fået en på knap 200 kr.... så det behøver ikke at være det store.... jeg har så fuld friplads da jeg er enlig.....

Har lige været inde og beregne egenbetalingen og vi har kun betalt 100kr for lidt. og vores søn har gået i dp i 15 måneder, så en ekstra regning på 1500kr kommer der nok. Var bange for at det var meget mere.  Pyha 

Anmeld

26. september 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Har lige været inde og beregne egenbetalingen og vi har kun betalt 100kr for lidt. og vores søn har gået i dp i 15 måneder, så en ekstra regning på 1500kr kommer der nok. Var bange for at det var meget mere.  Pyha 

Ja det ku bestemt ha været meget værre...selvom 1500 kr os er en god slat oven i alt det andet ;-)

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Ja det ku bestemt ha været meget værre...selvom 1500 kr os er en god slat oven i alt det andet ;-)

Ja heldigvis. Vi skal betale 3500kr tilbage i boligstøtte! Så den er værre.  Men nu har jeg afmeldt boligstøtte helt, da vi har fået ekstra regninger de sidste 2år. Gider ikk bøvle mere med det nu, det er alligevel kun små 300kr vi er berettiget til nu. 

så må vi søge igen hvis jeg en dag kommer på barselsdagpenge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.