Så kom min AngelSound 4 dage efter jeg bestilte den fra den originale hjemmeside: www.angelsounds.dk/ hvilket jeg syntes var en fin ventetid når den kommer helt fra Norge 
Jeg bestilte denne model: www.angelsounds.dk/AngelSounds_JPD-100S_fetal_doppler_-_Farve__Pink/p1480237_6863281.aspx
Den havde ingen skader, hverken på æske eller indhold og der fulgte dette med:
* Doppler
* Hovedtelefoner
* Jackstik
* Manual
(Jeg købte den uden gel med da man bare kan bruge vand fra hanen af, babyolie eller en vandet/meget tynd creme, hvilket jeg også syntes er fint så man ikke køber sig fattig i ultralydsgel) 
Jeg er 19+0 i dag og fandt babys hjerteslag efter kun et par minutters brug. Meget fin og klar lyd, en super oplevelse! Hvis du søger på "AngelSound fetal doppler" på www.youtube.com kan du se at der er et par der allerede har fundet babys hjerteslag helt fra uge 9 og opefter. 
- Selve doppleren er meget idiotsikker og alle vil kunne finde ud af den. Den har to stik til to hovedtelefoner så flere kan lytte med.
- Du kan optage lyden fra doppleren til din computer, det skal man dog lige rode lidt med før man finder ud af hvordan det virker.
- Hovedtelefonerne der følger med kan man ligeså godt smide ud og bruge sit eget, da de fleste heatset/hovedtelefoner kan bruges til. Lyden fra dem der følger med er lav og ringe, det er meget skrøbeligt. Dog fungere det.
- Jacksticket til at optage kunne dog godt være lidt længere, men det fungere og det er godt.
Jeg er glad for jeg købte min og vil bruge den som et trygheds instrument til de dage hvor man tænker: "lever hun endnu derinde?"
Har i en? Hvad er jeres erfaring? 
Anmeld