Bryllup eller sølvbryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
8 svar
12 synes godt om
26. september 2013

Anonym trådstarter

Vi har lige fået invitation til et vennepars bryllup næste år. Venneparet er et, som jeg har taget med ind i forholdet. En ret god veninde er det, selvom vi ikke får set hinanden så tit.
Jeg er selvfølgelig rigtig glad, men....
Vi har i et par mdr vidst, at mine svigerforældre holder sølvbryllup den dag.

Mit dilemma er nu hvad jeg skal tage med til.
Kæresten og barn tager jo selvfølgelig med til hans forældres sølvbryllup. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal.
Jeg ved at både svigermor og veninde vil blive kede af at jeg ikke deltager i netop DERES fest. Jeg ved jeg vil hygge mig mest til sølvbryllup. Jeg kender ikke så mange af venneparets venner, og da de holdte barnedåb var det ærlig talt lidt akavet for mig og kæresten. Men jeg vil jo bare så nødig gå glip af min gode venindes stire dag.

Årh piger, hvad ville i vælge at tage med til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Mumto3

I min optik, så er du 'tættest' på dine svigerforældre, som holder sølvbryllup. Når I ovenikøbet har et barn sammen, ville jeg synes det var meget mærkeligt hvis du ikke deltog der. At du så ovenikøbet tror du kommer til at hygge dig mest der, er bare heldigt!

Men kan du ikke nå at se din venide i kirken om eftermiddagen og så bare ikke være med til festen om aftenen? Det kræver selvfølgelig at det ikke er i hver sin ende af landet, de to fester bliver holdt.

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

I min optik, så er du 'tættest' på dine svigerforældre, som holder sølvbryllup. Når I ovenikøbet har et barn sammen, ville jeg synes det var meget mærkeligt hvis du ikke deltog der. At du så ovenikøbet tror du kommer til at hygge dig mest der, er bare heldigt!

Men kan du ikke nå at se din venide i kirken om eftermiddagen og så bare ikke være med til festen om aftenen? Det kræver selvfølgelig at det ikke er i hver sin ende af landet, de to fester bliver holdt.

Det er halvanden times kørsel til min veninde. Så tror desværre ikke at det er en mulighed.

Anmeld

26. september 2013

lycly

1) Du har vidst datoen for sølvbrylluppet længe
2) du kommer til at hygge dig mest til sølvbrylluppet
3) det er din kærestes familie og han og jeres barn skal med til sølvbrylluppet.

Jeg var taget til sølvbrylluppet hvis jeg stod i din situation

Anmeld

26. september 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Vi har lige fået invitation til et vennepars bryllup næste år. Venneparet er et, som jeg har taget med ind i forholdet. En ret god veninde er det, selvom vi ikke får set hinanden så tit.
Jeg er selvfølgelig rigtig glad, men....
Vi har i et par mdr vidst, at mine svigerforældre holder sølvbryllup den dag.

Mit dilemma er nu hvad jeg skal tage med til.
Kæresten og barn tager jo selvfølgelig med til hans forældres sølvbryllup. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal.
Jeg ved at både svigermor og veninde vil blive kede af at jeg ikke deltager i netop DERES fest. Jeg ved jeg vil hygge mig mest til sølvbryllup. Jeg kender ikke så mange af venneparets venner, og da de holdte barnedåb var det ærlig talt lidt akavet for mig og kæresten. Men jeg vil jo bare så nødig gå glip af min gode venindes stire dag.

Årh piger, hvad ville i vælge at tage med til?

JEG ville umiddelbart mene at svigerne er 'tættere' end veninde, medmindre det var en veninde du så rigtig ofte - dernæst så kom deres invitation først.

ooooooog - når du selv siger du vil hygge dig mest til sølvbryllup burde det vel  ikke være så svært

Anmeld

26. september 2013

tarkoflen

Med de oplysninger du kommer med, så var jeg taget til sølvbrylluppet og så ville jeg kraftigt overveje at tage turen til globryllup, selvom der er lidt langt, det kommer dog an på om det er et meget lille barn l har, som du ikke kan være væk fra i længere tid.

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Med de oplysninger du kommer med, så var jeg taget til sølvbrylluppet og så ville jeg kraftigt overveje at tage turen til globryllup, selvom der er lidt langt, det kommer dog an på om det er et meget lille barn l har, som du ikke kan være væk fra i længere tid.

Vores barn er på det tidspunkt knapt to år, så kan sagtens være væk i længere tid.
Måske jeg skulle overveje at køre turen alligevel.
Jeg ved hun vil blive rigtig glad for at se mig i hvert fald.

Anmeld

26. september 2013

Mumto3

Anonym skriver:

Vores barn er på det tidspunkt knapt to år, så kan sagtens være væk i længere tid.
Måske jeg skulle overveje at køre turen alligevel.
Jeg ved hun vil blive rigtig glad for at se mig i hvert fald.

Hvis det tager 1½ time at køre til brylluppet hos din veninde, så viser det hende i hvert fald også HVOR gerne du ville med til brylluppet, hvis du vælger at køre til globryllup. Selvom det er en lang køretur, så ville jeg gøre det, hvis det var en veninde jeg satte pris på og som jeg gerne ville bevare en god kontankt med mange år frem.

Til vores bryllup var der en del der kom til globryllup, og det bestød rigtig meget for mig! og selvom det er 10år siden vi blev gift, kan jeg stadig huske hvem der 'prioterede mig'.

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Hvis det tager 1½ time at køre til brylluppet hos din veninde, så viser det hende i hvert fald også HVOR gerne du ville med til brylluppet, hvis du vælger at køre til globryllup. Selvom det er en lang køretur, så ville jeg gøre det, hvis det var en veninde jeg satte pris på og som jeg gerne ville bevare en god kontankt med mange år frem.

Til vores bryllup var der en del der kom til globryllup, og det bestød rigtig meget for mig! og selvom det er 10år siden vi blev gift, kan jeg stadig huske hvem der 'prioterede mig'.

Det bliver nok den løsning.
Så håber jeg bare ikke der er snestorm eller meget sne på vejene den dag..
Mange tak for dit besyv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.