til jer der gravide i uge 38 -42

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. september 2013

mele

Hvor tit mærker i liv?

Jeg mærker liv dagligt fx hikken eller et ben/arm der prøver at møve sig, men det er slet ikke som førhen.

Har for 1 uge siden fået kørt en kurve samt tjekket for fostervand og der så alt fint ud.

måske det bare er stilhed før stormen, men ville lige hvortit i andre mærker liv nu så tæt på terminen?????

hilsen Mette uge 39

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

B&J

nej det er slet ikke som før han husk hvor stor babyen er nu og det er jo snart tid til at få barnet i dine arme.. det er meget alm

Anmeld

26. september 2013

Frejsmor

Jeg mærker heller ikke liv lige så tit som tidligere.. Men det svinger meget.. Nogen gange holder lillesøster fest, og det er gerne når jeg ligger i sengen om aftenen eller om morgenen..

Men resten af dagen er det ikke så voldsomt og nogle gange skal jeg lige puffe lidt til hende eller drikke noet kold sodavand for at få respons fra hende..

Jeg er 40+0 i dag..

Anmeld

26. september 2013

liten-mamma

mele skriver:

Hvor tit mærker i liv?

Jeg mærker liv dagligt fx hikken eller et ben/arm der prøver at møve sig, men det er slet ikke som førhen.

Har for 1 uge siden fået kørt en kurve samt tjekket for fostervand og der så alt fint ud.

måske det bare er stilhed før stormen, men ville lige hvortit i andre mærker liv nu så tæt på terminen?????

hilsen Mette uge 39

De sidste 3 uger inden termin, mærkede jeg ikke voldsomt meget liv. Der kunne godt gå nogle timer hvor jeg kun mærkede bitte små puf. Blev rigtig urolig og ringede flere gange til fg, men de sagde at det var helt normalt. 

Fik kørt ctg et par gange om ugen og alt var fint og der var godt gang i hende Så tror ikke du skal være nervøs.

Anmeld

26. september 2013

DianaRJS

mele skriver:

Hvor tit mærker i liv?

hilsen Mette uge 39

det er meget normalt i slutningen af graviditeten ikke at mærke mere end det, da pladsen er meget trang nu

Anmeld

26. september 2013

Holbæktrunten

mele skriver:

Hvor tit mærker i liv?

hilsen Mette uge 39

Er 39+2 og har de sidste par uger også mærket ændringer. Det er ganske normalt, omend lidt ubehageligt når hun har en stille dag. Til gengæld hævner hun sig oftest dagen efter...

Anmeld

26. september 2013

Oxydatiion

mele skriver:

Hvor tit mærker i liv?

hilsen Mette uge 39

Jeg er 41+1, og  har de sidste 4 uger mærket en forandring i aktiviteten derinde Mærker hende dagligt, men slet ikke på samme måde og det er meget normalt

Anmeld

27. september 2013

mele

tak for jeres svar alle sammen

Jeg kan bare bedst lide når jeg mærker meget liv hver dag og hele tiden, men kan se i andre også mærker markant mindre liv nu hvor fødslen nærmer sig.

Jeg dropper alle skræk historierne og forsøger at nyde den allersidste tid som gravid

god weekend 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.