Tankerne fylder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. september 2013

Maliemus

Kender i det med tankespind? 

Jeg venter mit første barn og er nu i 36 + 4, og jeg har i perioder været bekymret og nervøs for om ham den lille derinde nu er, som han skal være. Jeg har været ved jordemoder(i sidste uge), som skønner at han vejer 2600, sparker og møffer hver dag, normal hjerterytme, intet forhøjet blodtryk, kun her til slut at jeg er begyndt at få hævelser i fødderne/anklerne osv. Alt i alt en hel "normal" graviditet, men frygter sådan at han fejler noget... ...Dog skal det siges, at vi til NF fik en dårlig oplevelse(en længere forklaring), men fik foretaget en MB og alt var som det skulle være.

Og nu har vi jo ikke set ham siden uge 20(hvilket vi selvfølgelig kunne have betalt os fra - men det har vi fravalgt), og der var han super sød og skøn at se på. 

Men jeg drømmer sådan og tankerne kan køre helt i ring - tænk nu hvis.... han ikke har øjne, hvad sker der så? Altså ting i ekstremerne - tænk, hvis der sker ham noget under fødslen osv. osv. 

Den der uforudsigelighed er mig meget påtrængende, og jeg kan næsten ikke have den. Er det helt normalt - eller er jeg blot den eneste, hvis tanker og følelser spiller mig et puds?

Jeg har sagt til min JM, at ved den mindste tvivl forventer jeg at de griber ind, hvilket er skrevet i min journal - så hun kender godt til min bekymring - men den har bare ikke sluppet sit tag i mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

Benjamins'mor

Sådan tror jeg de fleste har det første gang.
Jeg frygtede virkeligt også de mest mærkelige ting da jeg ventede min søn.

Selvfølgelig kan man risikere der er noget, men det er så sjællendt der er noget som først bliver opdaget ved fødslen.

Men hvis det virkeligt fylder meget i dit hoved, så synes jeg du skal snakke med din jm.

Held og lykke med det hele. Det skal nok gå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.