Hvad er smartest? ang baby tøj? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

liten-mamma

Anonym skriver:

hvis man så ikek vil vide kønnet :I?

hvad så ?

Så ville jeg nok bare købe en lille smule tøj i neutrale farver og så når baby kom, ville jeg købe tøj der passer til kønnet  

Man kan jo bare købe så man har tøj til en uges tid og så shoppe tøj til den lille på nettet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

serinasmor

liten-mamma skriver:

Så ville jeg nok bare købe en lille smule tøj i neutrale farver og så når baby kom, ville jeg købe tøj der passer til kønnet  

Man kan jo bare købe så man har tøj til en uges tid og så shoppe tøj til den lille på nettet.

Dette vil jeg fraråde .. du aner ikke hvor meget overskud du har når du har født ..

Sats ikke på at kunne ordne den slags de første 14 dage/den første måned .. Der kan være masser af omvæltninger og nye ting nok at holde styr på ...

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Dette vil jeg fraråde .. du aner ikke hvor meget overskud du har når du har født ..

Sats ikke på at kunne ordne den slags de første 14 dage/den første måned .. Der kan være masser af omvæltninger og nye ting nok at holde styr på ...

Så du ville købe tøjet, inden baby blev født?

Anmeld

26. september 2013

lycly

Jeg ville kun købe bodyer og strømper og evt hue hvis det er koldt når du skal føde.
Men pas på med at køb for meget i neutrale farver. For når først du ved kønnet så går man amok i lyserød/lyseblå og man får slet ikke brugt alt det i neutrale farver. Det gjorde jeg i hvert fald ikke

Anmeld

26. september 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Jep .. i hvert fald i størrelserne 50 og 56

Ville bare købe neutrale farver ... eller være ligeglad med farven - hvem siger små piger skal være i lyserød fra top til tå

Anmeld

26. september 2013

Loa

Jeg er sådan en der SLET ikke er til lyserød/lyseblå, så jeg villle bare købe i gul, grøn, brun, hvid, grå, orange og ja stadig blå og rød uden det er specielt drenget eller piget. Og så i str. 56-62
Body'er, heldragter, små bløde bukser, strømper og små bluser. (hvis du snart har termin, det er jo begyndt at blive koldt )

Anmeld

26. september 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hej skønne piger!

har endelig fået lov at købe lidt baby tøj af manden :I 

men når jeg ikke har født endnu? hvad er så smartest at købe? og jeg spørger jer med erfaring, da i sikkert har fået en del fra pårørende.. og familie da lille fis kom

men ville så gerne bare købe lidt? men hvilke str???

Vi fik af vide vi ikke skulle købe str 50, men det er vi godt nok glade for at vi gjorde, hun svømmede i en str 56 selvom hun var 51 cm ved fødslen - det var så synd at proppe hende i en 56 når den egentligt ikke hjalp hende, sad pænt eller noget som helst.

Men f.eks. strømpebukser de er jo i 2 størrelser på en gang, så køb 50/56 i strømpebukser så virker de da i lidt tid  Og så futter på så strømpebukserne ikke render nogen steder. Den var nemlig specielt benene vi havde problemer med, de blev viklet ind de mest mærkelige steder så skulle altid rede hende ud af de forkerte huller og hvad ved jeg 

Anmeld

26. september 2013

liten-mamma

Nu gav jeg jo bare min mening til kende og gav hende et råd til hvordan hun muligvis kunne gøre. 

Jeg kan så tydeligt huske hvordan jeg shoppede løs i neutrale farver og da vi så fandt ud af at vi ventede en pige, shoppede jeg løs i lyserød og lilla og det neutrale er ALDRIG blevet brugt  

Det er forskelligt hvor meget overskud man har efter en fødsel. Men jeg havde rigeligt med overskud og jeg kunne da sagtens ha' brugt lidt tid på at shoppe baby tøj online, hvis ikke det var fordi vi var indlagt den første uge af vores datters liv.

Anmeld

26. september 2013

miig1989

Anonym skriver:

Ellers køb tøj over nettet, når baby er født eller send kæresten/manden/din mor :p afsted, hvis det er helt galt ..

Jeg var nede i byen og købe tøj et par dage efter fødsel

Anmeld

26. september 2013

Clisolka

Hej skønne piger!

har endelig fået lov at købe lidt baby tøj af manden :I 

men når jeg ikke har født endnu? hvad er så smartest at købe? og jeg spørger jer med erfaring, da i sikkert har fået en del fra pårørende.. og familie da lille fis kom

men ville så gerne bare købe lidt? men hvilke str???

Da jeg ventede min datter havde jeg købt meget lidt i str 50, hvilket var godt da hun startede i en str. 56 (hun vejede 4 kg ved fødslen) 

Denne gang fik jeg en dreng på 3375 g som dårligt kan passe str. 50 endnu - han svømmer i det og er nu 14 dage gammel 

Jeg bruger primært bodyer, strømpebukser og natdragter til ham. Jeg får spat af sokker som falder af hele tiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.