optjening af ret til dagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. september 2013

serinasmor

Hej tøser og de få herrer der gemmer sig

Et hurtigt spørgsmål fra min side

Jeg skal meget snart i job med løntilskud. Som forhåbentlig fører til en fast stilling

Men hvis det nu ikke gør er der så nogle af jer der ved om de timer jeg arbejder med tilskud tæller med i regnskabet for en ny optjent dagpengeperiode ?

Krydsede fingre og varme tanker modtages gerne både til ansøgninger jeg har ude og til jobbet i vente så jeg kan få et fast og relevant job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

K&S

serinasmor skriver:

Jeg skal meget snart i job med løntilskud. Som forhåbentlig fører til en fast stilling

Men hvis det nu ikke gør er der så nogle af jer der ved om de timer jeg arbejder med tilskud tæller med i regnskabet for en ny optjent dagpengeperiode ?

Krydsede fingre og varme tanker modtages gerne både til ansøgninger jeg har ude og til jobbet i vente så jeg kan få et fast og relevant job

Du optjener desværre ikke dagpengeret under løntilskud - men du optjener pension 

Anmeld

25. september 2013

esioul

serinasmor skriver:

Timerne tæller desværre ikke :0(

Anmeld

25. september 2013

serinasmor

K&S skriver:

Du optjener desværre ikke dagpengeret under løntilskud - men du optjener pension 

Damn it ...

Men tak for svar så ved jeg hvor jeg står

Anmeld

25. september 2013

serinasmor

esioul skriver:

Timerne tæller desværre ikke :0(

Æv

Men tak for svar .. det er godt at vide hvor jeg står

Anmeld

25. september 2013

AnthonsMor

serinasmor skriver:

D tæller desværre ikke med, men jeg vil gerne krydse fingre for dig!

Anmeld

25. september 2013

serinasmor

AnthonsMor skriver:

D tæller desværre ikke med, men jeg vil gerne krydse fingre for dig!

TAK det betyder mere end man lige regner med

Anmeld

25. september 2013

AnthonsMor

serinasmor skriver:

TAK det betyder mere end man lige regner med

Det giver i hvert fald et mere positivt syn på en ellers røvsyg situation.. Jeg stod der selv sidste sommer, og jeg troede jeg skulle dø.. Så søgte de lige en salgsassistent i en skobutik, hvilket jeg er uddannet til, og jeg fik det, og det var bare FANTASTISK!! Nu går jeg så på barsel, men er også ledig, fordi jeg stoppede i Skolageret en måned før barsel.. håber at komme tilbage, men hvis ikke, så står jeg samme sted som dig igen

Anmeld

25. september 2013

serinasmor

AnthonsMor skriver:

Det giver i hvert fald et mere positivt syn på en ellers røvsyg situation.. Jeg stod der selv sidste sommer, og jeg troede jeg skulle dø.. Så søgte de lige en salgsassistent i en skobutik, hvilket jeg er uddannet til, og jeg fik det, og det var bare FANTASTISK!! Nu går jeg så på barsel, men er også ledig, fordi jeg stoppede i Skolageret en måned før barsel.. håber at komme tilbage, men hvis ikke, så står jeg samme sted som dig igen

Det er nemlig lige det det gør

Sender positive tanker og krydsede fingre retur til dig det lykkes for det skal det

Anmeld

25. september 2013

AnthonsMor

serinasmor skriver:

Det er nemlig lige det det gør

Sender positive tanker og krydsede fingre retur til dig det lykkes for det skal det

Tusind tak!

Og ja, det skal det bare!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.