Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loggidut skriver:nu har jeg lavet sangmappen helt færdig, fundet lidt flere sange, sat farver på teksten, og fundet billeder som er sat på...vil du have en ny kopi af den, så tager jeg en cd med ned til bacon på torsdag;)
Lene76 skriver:Loggidut skriver:nu har jeg lavet sangmappen helt færdig, fundet lidt flere sange, sat farver på teksten, og fundet billeder som er sat på...vil du have en ny kopi af den, så tager jeg en cd med ned til bacon på torsdag;)Hov hva er det for en cd?????
Loggidut skriver:Lene76 skriver:Loggidut skriver:nu har jeg lavet sangmappen helt færdig, fundet lidt flere sange, sat farver på teksten, og fundet billeder som er sat på...vil du have en ny kopi af den, så tager jeg en cd med ned til bacon på torsdag;)Hov hva er det for en cd????? lol...den jeg har snakket om før, en stor sangmappe, med efterhånden 200 sange i vil jeg skyde på der er nu, som jeg med møje og besvær har skrevet ind, og formateret...lol...og nu printet ud til Tif så den også fungere som malebog til hende senere
Loggidut skriver:Loggidut skriver:Lene76 skriver:Loggidut skriver:nu har jeg lavet sangmappen helt færdig, fundet lidt flere sange, sat farver på teksten, og fundet billeder som er sat på...vil du have en ny kopi af den, så tager jeg en cd med ned til bacon på torsdag;)Hov hva er det for en cd????? lol...den jeg har snakket om før, en stor sangmappe, med efterhånden 200 sange i vil jeg skyde på der er nu, som jeg med møje og besvær har skrevet ind, og formateret...lol...og nu printet ud til Tif så den også fungere som malebog til hende senerejeg kan sende dig den på messenger forresten....
Lene76 skriver:Loggidut skriver:Loggidut skriver:Lene76 skriver:Loggidut skriver:nu har jeg lavet sangmappen helt færdig, fundet lidt flere sange, sat farver på teksten, og fundet billeder som er sat på...vil du have en ny kopi af den, så tager jeg en cd med ned til bacon på torsdag;)min messenger mail er funkydaddy@sol.dk (både min mands og min:D)Hov hva er det for en cd????? lol...den jeg har snakket om før, en stor sangmappe, med efterhånden 200 sange i vil jeg skyde på der er nu, som jeg med møje og besvær har skrevet ind, og formateret...lol...og nu printet ud til Tif så den også fungere som malebog til hende senerejeg kan sende dig den på messenger forresten....ja det må du gerne.....lyder som en super idé:D
Loggidut skriver:Loggidut skriver:Lene76 skriver:Loggidut skriver:nu har jeg lavet sangmappen helt færdig, fundet lidt flere sange, sat farver på teksten, og fundet billeder som er sat på...vil du have en ny kopi af den, så tager jeg en cd med ned til bacon på torsdag;)min messenger mail er funkydaddy@sol.dk (både min mands og min:D)Hov hva er det for en cd????? lol...den jeg har snakket om før, en stor sangmappe, med efterhånden 200 sange i vil jeg skyde på der er nu, som jeg med møje og besvær har skrevet ind, og formateret...lol...og nu printet ud til Tif så den også fungere som malebog til hende senerejeg kan sende dig den på messenger forresten....
Loggidut skriver:Lene76 skriver:Loggidut skriver:nu har jeg lavet sangmappen helt færdig, fundet lidt flere sange, sat farver på teksten, og fundet billeder som er sat på...vil du have en ny kopi af den, så tager jeg en cd med ned til bacon på torsdag;)min messenger mail er funkydaddy@sol.dk (både min mands og min:D)Hov hva er det for en cd????? lol...den jeg har snakket om før, en stor sangmappe, med efterhånden 200 sange i vil jeg skyde på der er nu, som jeg med møje og besvær har skrevet ind, og formateret...lol...og nu printet ud til Tif så den også fungere som malebog til hende senere
Lene76 skriver:Loggidut skriver:nu har jeg lavet sangmappen helt færdig, fundet lidt flere sange, sat farver på teksten, og fundet billeder som er sat på...vil du have en ny kopi af den, så tager jeg en cd med ned til bacon på torsdag;)min messenger mail er funkydaddy@sol.dk (både min mands og min:D)Hov hva er det for en cd?????
Loggidut skriver:har jeg dig derkan sgu ikke finde dig(?)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128