ms86 skriver:
Ja
Daeg var i uge7 her 2. gang kunne jeg ikke have stram t-shirt på uden at bulen på maven fremkaldte spørgsmål eller mistænksomme blikke.. jeg kunne ikke knappe mine bukser 2 uger efter jeg havde testet positiv! Vægten er kun gået op op op og brysterne lækker, havde mere kvalme i starten end 1. gang - så man får virkelig lov til at føle sig gravid
til gengæld mærkede jeg allerede bebs fra 15+3 (17+5 første gang) og jeg synes at jeg kan glæde mig mere her 2. gang og føler et stærkere bånd til bloppen i maven fordi man nu virkelig forstår at det er et barn og at man skal være moar (igen) og at det er helt fantastisk 
Okay, jeg er glad for at det ikke kun er mig der har alle disse graviditetstegn! Jeg var sikker på at det var noget der foregik i mit hovede.
Første gang jeg var gravid havde jeg ingen gener før slutningen af 2. trimester, og man kunne ikke se maven før uge 23 eller sådan noget.
Det er da helt vildt at alle disse ting pludselig sker så tidligt! Jeg gik nærmest i panik da mine bryster lækkede med mælk!!
Men dejligt at vide det ikke kun er mig
.. Så håber jeg bare ikke det fortsætter sådan her alt for længe - det er jo ulideligt med alt det kvalme, oppustethed, ømme bryster, halsbrand og aaalt for meget mundvand! Puha 
Anmeld