lugter efter endt mens, i et par dage????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juli 2009

Anonym trådstarter

som overskriften lyder så har jeg et lille problem, efter  min menstrution, begynder jeg at lugte, du ved down under, i nogle dage efter og det være så en uges tid vil jeg tro +-...hva kan det være.... det er ikke spor sexet overhovedet.......hjælp mig kvinder.....det skal så siges at jeg jo er på p piller....kan det være dem .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Mira0911

Anonym skriver:

som overskriften lyder så har jeg et lille problem, efter  min menstrution, begynder jeg at lugte, du ved down under, i nogle dage efter og det være så en uges tid vil jeg tro +-...hva kan det være.... det er ikke spor sexet overhovedet.......hjælp mig kvinder.....det skal så siges at jeg jo er på p piller....kan det være dem .....

Jeg var til læge med det samme problem som du... Jeg sagde at jeg var ret sikker på jeg havde svamp eller noget.. Lægen tog en test og tjekkede det - sagde at der ikke var noget, og det kan jeg slet ikke forstå, for døjer med det stadig... Hun sagde jeg skulle prøve at holde pause med Intim sæben og se om det hjalp, gjorde det ikke, og intim sæben  hjælper heller ikke på det hos mig.. så aner ikke hvad det kan være...

Anmeld

20. juli 2009

Zelania

Jeg kan give dig et gammel husråd som min oldemor altid brugte til intimpleje. Når du går i bad så lav en skål/balje med Eddike og vand og vask dig forneden med det, det tager dårlig lugt. Du kan også gøre som jeg.
Hver gang jeg går i bad vasker jeg mig altid forneden med Vivag (det er måske tabu men mange bruger det faktisk som alm sæbe) Det holder området rent og lugtfrit, jeg har ihvertfald aldrig oplevet noget med denne sæbe =)

Held og lykke med det

Anmeld

20. juli 2009

Anonym trådstarter

Zelania skriver:

Jeg kan give dig et gammel husråd som min oldemor altid brugte til intimpleje. Når du går i bad så lav en skål/balje med Eddike og vand og vask dig forneden med det, det tager dårlig lugt. Du kan også gøre som jeg.
Hver gang jeg går i bad vasker jeg mig altid forneden med Vivag (det er måske tabu men mange bruger det faktisk som alm sæbe) Det holder området rent og lugtfrit, jeg har ihvertfald aldrig oplevet noget med denne sæbe =)

Held og lykke med det

jeg bruger for det meste også vivag oh har prøvet de der stikpiller også..men sys ikke det virker....

Anmeld

20. juli 2009

Zelania

Hmm ja okay. Så vil jeg nok også evt råde dig til at tale med en læge, i tilfælde du har en infektion eller lignende.

Håber du får det løst!

Held og lykke  til!

Anmeld

20. juli 2009

Cris

Kan det være, at du har fået en eller anden form for svamp? Jeg ville tjekke, om alt "ser" godt ud... Hvis der ikke er noget problem, så ville jeg finde en løsning i forskellige produkter. Men først synes jeg, at du skal tjekke, om du har svamt eller noget og den reargere efter din mens.

Jeg har fået at vide en gang, at man ikke skal bruge sæbe hver dag i området. Sæben tage mange af de gode bakterier som faktisk beskytter os. Nogle dage skal man kun vaskes grundigt med bare vand og ikke mere. Ligemeget om det er vivag eller noget lignende. Og man skal også huske at give en tur med olien en gang i mellem...

Så afsted med dig til lægen og finde ud, om der er noget i vejen. Hvis ikke prøv at google eller noget, for der må være 117 forskellige slags husråd, som måske ville hjælpe.

Anmeld

20. juli 2009

Diana...

Jeg døjer med det samme og har faktisk altid gjort det, min læge sagde jeg skulle spise mælkepiller jeg har ikke prøvet det så kan ikke fortælle dig om det er det, det er ikke så slemt hos mig mere heldigvis men jeg os begynd at spise meget sunder end jeg gjorde den gang.

Og det var det lægen sagde til mig at det har noget med det man spiser at gøre. hun forslog mælkepiller eller ændre spisevaner jeg gjorde nr 2 men ikke helt 100% så det lugter stadig lidt men ikke meget.

Anmeld

20. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

fik afvide jeg hade skede betænlse, ja undskyld

Anmeld

25. juli 2009

Mca<3

Anonym skriver:

Undskyld hvad lugter det af ?? 

Det lyder jo helt klart som om det er irriteret efter mens ...

Har du kar bad kan du tage et bad med æble cider eddike i .. Et gammelt husråd mod skede katar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.