Vidst nok gravid ja!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. juli 2009

Zelania

Hej alle dejlige kvinder herinde =)

Jeg er så ny her på siden og tænkte at jeg ville dele min lille historie med jer, efter at have læst så mange skønne beretninger

Ja altså, det hele startede for nogle dage siden da vi skulle over til min kærestes mormor og hjælpe hende med at flyttei en ældrebolig.
Syntes nok mine bukser klemte liidt lovlig meget så det stikkede og prikkede nede i min mave.
Satans tænkte jeg, nu har jeg igen spist lidt for meget så bukserne sidder alt for stramt.
Vi kom til Sjælland og vi knoklede og knoklede med den flytning, blot 3 mennesker. Jeg følte mig virkelig træt, og havde det egentlig lidt små dårligt, samt syntes nok jeg måske var en smule mere gnaven end hvad jeg normalt er. Det skal så også lige nævnes at jeg fik et gigantisk ædeflip hvor jeg formåede at spise aftensmad, 4 krydderboller og 5 frikadeller (griner højt) pyha!

Det blev til aften dagen før vi skulle hjem til Jylland igen, og ganske som jeg kom træt i min seng fik jeg selfølgelig en yderst ubehagelig halsbrand. Pyyhaa, så tænkte jeg nok lige måtte snuppe en test når jeg kommer hjem.

Jeg får købt en pakke med tests og snupper den ene mens jeg er henne hos min mor. Den viser ingen streg, nå tænkte jeg, det er nok bare min fantasi.
Så gik der en dag til og nu er det ihvertfald 1 uge siden jeg skulle have haft mine sager. Det er helt tilfældigt jeg kigger på den gamle test en sidste gang inden den ryger helt ud, og jeg får øje på en meget lys streg, nå tænker jeg, det er nok fordi den har lagt for længe. Så napper jeg lige en test til, jo jo, den er vidst god nok. der kommer en lidt mørkere streg frem. Det var satans tænker jeg -det kan ikke passe.
Så i dag smutter jeg ned og henter mig en pakke mere, jeg vil da være sikker.
Så tager en test mere og den er så positiv som den kan blive 2 stk mørke streger, ja den er god nok =) SÅ er der lidt liv i rognkassen =)

Så nu håber vi det lykkedes denne gang.

Håber at få en masse glæder ved denne side =)

Knus fra Mette og god sommer til alle !

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Riksen

Skøn historie!

Stort tillykke med graviditeten og velkommen til siden

Knus Rikke

Anmeld

20. juli 2009

ønskebørn74

Stort tillykke!!!

Anmeld

20. juli 2009

Mathilde

Hej Mette

Velkommen til siden og stort tillykke med den positive test fantastisk følelse!!

Knus Mathilde, der blev mor for 1 uge siden

Anmeld

20. juli 2009

Zelania

Mathilde skriver:

Hej Mette

Velkommen til siden og stort tillykke med den positive test fantastisk følelse!!

Knus Mathilde, der blev mor for 1 uge siden

Tusind tak og tillykke til dig/jer også

Anmeld

20. juli 2009

Mathilde

Zelania skriver:

Tusind tak og tillykke til dig/jer også

Mange tak

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
velkommen til siden, og stort tillykke med de to streger! det er en fantastisk fornemmelse!
knus Caroline 8+4

Anmeld

20. juli 2009

Pige2009

Stort tillykkke og velkommen på siden!!

Knus Linda 28+2

Anmeld

20. juli 2009

FrkC

Velkommen til siden
Stort tillykke med det lile spir i maven, hvor dejligt..!
 Camilla som selv håber på 2 streger

Anmeld

21. juli 2009

BabyTosset

Tillykke med graviditeten!

Knus Pia (Som først selv lige har fået 2 streger for 1½ uge siden )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.