Nyt på bloggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

FrkRaarup

Lykke:) skriver:

Ååh hvor det skærer i hjertet - så smukt skrevet
Og hvor er hun smuk.

Mange mange mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

ESV

FrkRaarup skriver:

Jeps, der er nyt på bloggen

Tak fordi I følger med.

Kommenter og like gerne på bloggen, svare meget gerne på spørgsmål

http://englemor.wordpress.com/2013/09/25/klargorin g/

Hold nu fast. Jeg blive lige berørt hver gang du deler lidt af dig selv. Jeg føler næsten jeg kender dig og får virkelig lyst til at give dig et kæmpe kram og kramme alt det onde bort!

Anmeld

30. september 2013

Sisse Vinther

FrkRaarup skriver:

Snag du bare!

Mange mange tak

Fik du svar på det hele?

Ja, jeg fik svar på alt.
De bedste tanker.

Anmeld

30. september 2013

M (:

FrkRaarup skriver:

Jeps, der er nyt på bloggen

Tak fordi I følger med.

Kommenter og like gerne på bloggen, svare meget gerne på spørgsmål

http://englemor.wordpress.com/2013/09/25/klargorin g/

Har fulgt lidt med på sidelinjen og din historie berører mig dybt. Det er barsk læsning, så kan slet ikke sætte mig ind i, hvor forfærdeligt det må være at stå midt i det.

Tror min søn skal have ekstra mange kys og kram i dag. 

Anmeld

30. september 2013

Loa

Jeg kunne tudbrøle når jeg ser billederne af din smukke prinsesse....
Jeg er sikker på at det må være fordi at der er større planer med hende et andet sted end på jorden, at hun fik så kort tid sammen med jer...

Anmeld

30. september 2013

Leonora

Du er en smuk og meget stærk kvinde.
Og din prinsesse engel har det trygt og varmt i himlen.

Du må aldrig stoppe med at fortælle din histore selvom den fremkalder tårer hos dig og andre.
Og jeg er sikker på at du trods smerte kommer til at overleve den frygtelige oplevelse det må være at miste et barn , fordi du er stærk.

Håber du og din styrke kan være med til at hjælpe andre der har oplevet det samme som dig.

Har sku lyst til at give dig verdens største kram.

Knus og tanker Louise

Anmeld

30. september 2013

mulle85

puha du er simpelthen en stærk kvinde og du formår bare virkelig og få tårene frem når man læser, hvor må det bare være så hårdt det i går igennem, noget man slet ikke selv kan sætte sig ind i, jeg synes simpelthen din bette pige er gude smuk, og hvor er det dejligt i trods alt har så mange billeder af hende!

håber så meget du en dag er i stand til og smile igen også håber jeg at din bette familie har alt den hjælp og støtte der er muligt, det fortjener i så meget, inden burde gå igennem det i gør nu!

Anmeld

30. september 2013

Carina:-)

Hun er så fin 

Må indrømme at jeg tudede ....Det er så urimeligt ...

Anmeld

30. september 2013

FruJacobsen

Jeg har også fulgt dig herinde på baby.dk, men har aldrig fået skrevet til dig Det er virkelig stærkt og modigt af dig at dele din sorg med os - du minder os om, at livet er skrøbeligt og dyrebart og at alt kan være forandret i morgen. TAK for det!

Jeg har set billederne af din datter på din blog og hvor er hun smuk, din lille Naja! Jeg har aldrig selv mistet et barn, så kan kun forestille mig, hvordan du må have det lige nu. Jeg håber sådan, at du får alt den hjælp og støtte, du har brug for og at du ligeså stille igen kan komme til at se al den glæde og lykke, der også er i livet - og altid med Naja i dit hjerte.

Alle de bedste tanker herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.