Fødselsdagsgave til veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
5 svar
1 synes godt om
25. september 2013

Anonym trådstarter

Hvad pokker skal jeg finde på, min veninde fylder 22 og skal ha fundet på noget til hende. Jeg er helt blank

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Hvad pokker skal jeg finde på, min veninde fylder 22 og skal ha fundet på noget til hende. Jeg er helt blank

En forkæles kurv; God creme, bog/film, chokolade

En tur i bif og ud og spise

Anmeld

25. september 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Nu kan man være på mange måder når man er 22 derfor kan det være lidt svært at svare på

Hvor er hun i sit liv ?

lige startet på uddannelse ?

ved endnu ikke hvad hun vil?

lige blevet færdig med uddannelse?

i godt fast job?

blevet mor (flere gange måske)?

Går meget i byen?

er hjemmemenneske?

Der er mange ting der spiller ind også dit budget

Men noget forkælelse er altid et hit

Anmeld

25. september 2013

Frk. Petersen

Anonym skriver:

En god ting er altid at købe noget man selv gerne ville have

Anmeld

25. september 2013

Michella2

Jeg fik på et tidspunkt af min veninde et hotel ophold med morgenmad for 2 

Gaven var selvf at det var hyggetid sammen med hende, og vi bare skulle kunne slappe max af.

Der er også bio billeter til en rigtig tøsefilm måske?? Men guf og soda ved siden?

Det er lidt billigere 

Anmeld

25. september 2013

Ciss

Noget til "selvforkælelse" synes jeg altid er en god ide - men lige, hvad det skal være, afhænger jo så meget af modtageren.

Til mig selv kunne det gerne være en god bog og en pakke god the og en god mørk chokoladeplade f eks. Jeg ville elske at få sådan en pakke!

Til min ene søster kunne det være en pakke med badesalt, fugtighedscreme og andre plejeprodukter.

Til min anden søster kunne det være røgelse, afslapningsmusik og uldsokker.

Til min svigerinde kunne det være et abonnement på et blad, hun godt kan lide at læse. Hun studerer og har ikke råd til den slags luksus særlig ofte.

Til min veninde kunne det være et "gavekort" på hundepasning en weekend og biografbilletter til en pigefilm, vi kan se sammen.

Til min anden veninde kunne det f eks være hjemmebagt brød og hjemmelavet syltetøj og en hjemmelavet kage i en kurv.

Jeg håber, det kan give lidt inspiration.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.