Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har jeg prøvet at lege lidt, først en test kage og så den rigtige kage til afslutning i dagpleje idag..Hold nu op jeg kan ingen tricks, men barnet så glad ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er du sej....
De blev da rigtigt fine... Kan godt forstå at hun blev glad....
Supermor
Dot D skriver: Hvor er du sej.... De blev da rigtigt fine... Kan godt forstå at hun blev glad.... Supermor
2babygirls skriver: Mange tak Fik ikke købt handsken til det farve, men halleluja for at man havde noget håndværkere creme der kunne fjerne det
Mange tak Fik ikke købt handsken til det farve, men halleluja for at man havde noget håndværkere creme der kunne fjerne det
Hi hi... Hvor jeg kender det...
Som jeg skrev til dig, så er det ofte det røde, der er problemet, men jeg havde så liiiige et lille uheld med grønt Så havde lige bogstaveligt talt "grønne fingre" et stykke tid...
Dot D skriver: Hi hi... Hvor jeg kender det... Som jeg skrev til dig, så er det ofte det røde, der er problemet, men jeg havde så liiiige et lille uheld med grønt Så havde lige bogstaveligt talt "grønne fingre" et stykke tid...
2babygirls skriver: Så har jeg prøvet at lege lidt, først en test kage og så den rigtige kage til afslutning i dagpleje idag..Hold nu op jeg kan ingen tricks, men barnet så glad ud
Hvor er den flot
AnnL skriver: Hvor er den flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128