NF! risiko på 1:517 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

justagirl

i får lige nyt billede. der var CPR PÅ DET GAMLE HIIH

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

NovemberBaby2013

Årh det tal er ingenting i forhold til hvad man ellers ser! -Selvfølgelig er bebs sund og rask . Stort tillykke! .

Det ligner en lille pige

Anmeld

25. september 2013

justagirl

DecemberBaby2013 skriver:

Årh det tal er ingenting i forhold til hvad man ellers ser! -Selvfølgelig er bebs sund og rask . Stort tillykke! .

Det ligner en lille pige

jeg vil have en lille dreng :I

Anmeld

25. september 2013

BigHope13

justagirl skriver:

Men jeg så min lille fis! og det er endelig blevet offentliggjort!

skal scannes igen allrede om 14 dage.. når jeg er 15 uger henne!da tallet er lavt, og har kromosonfejl i faderens side. hmm.. men self går alt iorden! og der intet er galt med min lille fis! .. den var livlig! den hoppede rundt.. og slog ud efter scanneren hihi .. har aldrig grint så meget:I så rørende!

blev sat en dag længere frem! så nu er jeg sat til 3 spril 2014.. på faderens fødselsdag! :I

er 12+6 uger henne!

og der gemte sig kun 1 !

er sikker på den lille er sund og rask derinde, ud fra tallet er der alligevel 516 raske børn og et sygt, så det stadig gode odds

får du svar ved næste scanning om der muligvis kan være en kromosomfejl eller???

ellers vil jeg da bare sige stort tillykke, det er fantastisk at se sin baby på skærmen for første gang

Anmeld

25. september 2013

Tulipan

justagirl skriver:

Men jeg så min lille fis! og det er endelig blevet offentliggjort!

skal scannes igen allrede om 14 dage.. når jeg er 15 uger henne!da tallet er lavt, og har kromosonfejl i faderens side. hmm.. men self går alt iorden! og der intet er galt med min lille fis! .. den var livlig! den hoppede rundt.. og slog ud efter scanneren hihi .. har aldrig grint så meget:I så rørende!

blev sat en dag længere frem! så nu er jeg sat til 3 spril 2014.. på faderens fødselsdag! :I

er 12+6 uger henne!

og der gemte sig kun 1 !

Endnu en gang tillykke
Er sikker på at det hele nok skal være okay... Men det er da skønt at I får lov at se den igen om nogle uger

Anmeld

25. september 2013

justagirl

Anonym23 skriver:

Endnu en gang tillykke
Er sikker på at det hele nok skal være okay... Men det er da skønt at I får lov at se den igen om nogle uger

ja men må jo alene afsted igen ..

Anmeld

25. september 2013

justagirl

DecemberBaby2013 skriver:

Det ligner en lille pige

jeg vil have en lille balademager så men alle siger det ligner en pige!

men self er min krop nok i mod mig som det altid er

når jeg ønsker noget så sker det modsatte haha

Anmeld

25. september 2013

Tulipan

justagirl skriver:

ja men må jo alene afsted igen ..

Det er ærgerligt at din kæreste ikke har tid til at tage med. Jeg fik planlagt MD i dag til en dag han burde have tid.
Kan han slet ikke få fri til skanningerne?

Anmeld

25. september 2013

justagirl

Anonym23 skriver:

Det er ærgerligt at din kæreste ikke har tid til at tage med. Jeg fik planlagt MD i dag til en dag han burde have tid.
Kan han slet ikke få fri til skanningerne?

han er på prøve tid i 2 år, på novo nordisk i kalundborg.. og han vil ikke bare tage fri. og vi skal til at flytte og der vil han gerne bruge sine ausperserings dage.. og når barnet kommer tager han bare sommerferie der nemlig. men savner jo han er der igennem det hele

men jeg forstår ham godt.. men gør en lidt trist fordi det er virkelig en oplevelse!

Anmeld

25. september 2013

-Milla-

Stort tillykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.