Mistet min kat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
4 svar
2 synes godt om
24. september 2013

mth1987

Øv for en skidt aften... Min elskede lille kat som var helt speciel og kærlig blev kørt ned her til aften... Manden måtte køre afsted på hospitalet med ham da jeg var helt grædefærdig og vi ikk begge ku køre da vi har to små børn der sov.... Har lige fået af vide at han bliver aflivet og hold kæft hvor er det hårdt... Er ikk længe siden jeg måtte sige farvel til en af mine andre katte der boede hos mine forældre. Det var ikk ligeså hårdt som nu hvor jeg så skaden og har haft katten hos mig... Er overmandet af skyldfølelse over ikk at tænke på at lukke kattelemmen om aftenen og om jeg ku ha gjort andet... Øv hvor er det bare unfair.. Og bliver bare så sur på ham der har ramt min elskede kat... Der er 50 zone så man kan altså godt nå at stoppe hvis man ikk køre hurtigere. Og med de skader er jeg 100 på at han kørte for stærkt så har bare lyst til at vide hvem han er så jeg kan ruske godt og grundigt i ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

Dot D

Det er jeg ked af på dine vegne

Anmeld

25. september 2013

mor2011_

øv kæmpe knus det er træls men du kan altså ikke give skylde til den som kørte,  hvis personer laver hård opbremsning kan det ende tragisk for dem som kører bil uanset om man kører 50 eller mere så bramser man bare ikke sådan vis en kat løber ud på vejen. men jeg kan godt forstår at du er ked af det 

Anmeld

25. september 2013

2721

Kæmpe stort kram.

Anmeld

25. september 2013

Masig

mth1987 skriver:

Øv for en skidt aften... Min elskede lille kat som var helt speciel og kærlig blev kørt ned her til aften... Manden måtte køre afsted på hospitalet med ham da jeg var helt grædefærdig og vi ikk begge ku køre da vi har to små børn der sov.... Har lige fået af vide at han bliver aflivet og hold kæft hvor er det hårdt... Er ikk længe siden jeg måtte sige farvel til en af mine andre katte der boede hos mine forældre. Det var ikk ligeså hårdt som nu hvor jeg så skaden og har haft katten hos mig... Er overmandet af skyldfølelse over ikk at tænke på at lukke kattelemmen om aftenen og om jeg ku ha gjort andet... Øv hvor er det bare unfair.. Og bliver bare så sur på ham der har ramt min elskede kat... Der er 50 zone så man kan altså godt nå at stoppe hvis man ikk køre hurtigere. Og med de skader er jeg 100 på at han kørte for stærkt så har bare lyst til at vide hvem han er så jeg kan ruske godt og grundigt i ham

Stakkels jer og stakkels lille mis...

vil dog lige sige at uanset hvor langsomt man kører så kan man jo risikere at katten løber lige ud foran én og så kan man altså ikke nå at stoppe... Det er jo desværre vilkårerne for udekatte.... men vil så også lige påpege at selvom man som bilist ikke er skyld i påkørslen, så synes jeg kun det er ren høflighed lige at stoppe op og tjekke katten og prøve at finde ejerne ved lige at ringe på ved husene i nærheden... Ville jeg i hvert fald gøre... så har man da trods alt gjort sit for at gøre situationen mere human på en måde.... Og vist ejerne at man altså ikke er helt ligeglad med at have skadet/dræbt et "familiemedlem"...

Til jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.