Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.756 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. juli 2009

Christina Haase

Hey Allesammen ! 

jeg vil gerne høre hvor lang ti i gik før i fik en positiv test?
Jeg har haft kvalme af og til de sidste par dage, og ondt som om jeg skal have mens. Igår aftes begyndte jeg lige pludselig at få ædeflip. var sulten igen 1½ efter aftens maden og igen senere hvor jeg bare skulle have ostepops.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Christina Haase skriver:

Hey Allesammen ! 

Jeg har haft kvalme af og til de sidste par dage, og ondt som om jeg skal have mens. Igår aftes begyndte jeg lige pludselig at få ædeflip. var sulten igen 1½ efter aftens maden og igen senere hvor jeg bare skulle have ostepops.

nu fant jeg ud af der sent så kan ikk hjælpe med hvornår man kan teste men det lyder ligesom miiq det der med hvor sulten du er

christina
26+2

Anmeld

20. juli 2009

Christina Haase

Okay. hvordan havde du det da`?

Anmeld

20. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Christina Haase skriver:

Okay. hvordan havde du det da`?

jeg spist hele tiden. og det var alt jeg ku komme til

Anmeld

20. juli 2009

Mira0911

Christina Haase skriver:

Hey Allesammen ! 

Velkommen til forresten...

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hey Allesammen ! 

Velkommen til
hæhæ... dejligt med endnu en ostepops misbruger
Det var lige præcis hvad jeg havde lyst til op til jeg fik min positive test (og lidt efter, men så overtog kvalmen)... Jeg fik en positiv test på 36. dagen (cyklus på 32 dage), men allerede en uge inden da var jeg ved lægen fordi jeg bare VIDSTE jeg var gravid... der fik jeg taget en blodprøve og hcg tallet kunne både betyde positiv og negativ test da det lå lige på grænsen.. derfor ventede jeg en hel uge med at teste igen, for at være HELT sikker... Fik 2 lige tydelige streger med det samme, så der var ingen tvivl..  Man siger jo at hjemmetestene viser positiv ved en hcg koncentration på 20-25 i urinen... og du burde kunne teste positiv den dag du forventer din mens. men det er forskelligt for alle.. nogle tester positiv tidligere, andre senere.. mit råd er at du venter med at teste til den dag du skal have mens, og hvis den er negativ så vent et par dage mere osv...
Håber du kunne bruge mit svar!
knus Caroline 8+4

Anmeld

20. juli 2009

Christina Haase

Okay det var det jeg begyndte på igår. Nogle af mine venner / veninder siger os jeg er gravid.. Selv min far.

Anmeld

20. juli 2009

Christina Haase

Tak Caroline jo det er da noget jeg kan gå ud fra. Ja ostepops er godt .

Der er ca 14 dage  endnu til jeg skal have mens.

Anmeld

20. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Christina Haase skriver:

Okay det var det jeg begyndte på igår. Nogle af mine venner / veninder siger os jeg er gravid.. Selv min far.

er det noget du ønsker?

Anmeld

20. juli 2009

Christina Haase

Ja det gør jeg.
Jeg er utrolig glad for børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.