Nu har jeg brug for de kloge ord! 
Havde tidligere slem kvalme, svimmelthed og ondt i lyske samt skede, så slemt at jeg måtte ligge mig ned med spand uden tøj på og uden dyne med åbent vindue, hvor jeg nåede at kaste op 2 gange.
Har dog kastet op før, og har også haft smerter og svimmelhed før!
Jeg er ca. 9 uger henne.
Og her tl aften efter at være vågnet og fået lidt tøj på havde jeg det super godt. Stadig lidt halvkvalmt som jeg hele tiden har haft det under graviditeten, men bedre end før.
Så jeg gik udenfor til min kæreste og hans ven som stod og lavede en dør. (tømrere

Da jeg kom ind skulle jeg sådan tisse, og skyndte mig på wc, hvor jeg fik tisset. Mine trusser var ret våde, hvilket de også normalt har været da jeg har mere udflåd og tyndere efter graviditeten så det tog jeg ikke så højtideligt, men da jeg tørrede mig var papiret orange... 
Så jeg fandt en tampon frem og førte den op for lige bagefter at tage den ud så jeg kunne tjekke om der var blod længere oppe. 
Tamponen var delvist orange og lyserød (ligesom en meget meget tidlig start på menstruation) så jeg skyndte mig at ringe til min (kloge) mor, som rådede mig til vagtlægen, som sagde at jeg skulle være helt rolig. 
HELT ROLIG? 
Nå, jeg skal komme ind hvis jeg får smerter igen eller blødningerne tiltager voldsomt. Hvilket vi selvfølgelig ikke håber. 
Nu ønsker jeg bare at høre jeres (helst de fleste) gode erfaringer med sådanne hændelser. Om I har pletblødt lidt i ny og næ, eller om I har oplevet det samme og alligevel endt med at føde et barn.
Jeg har ikke blødt under graviditeten før, så er helt vildt nervøs, og kan slet ikke holde tårerne tilbage. 

Kom med de glade historier. 

Anmeld