pengetræ som gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.848 visninger
5 svar
3 synes godt om
24. september 2013

Dinsen

hejsa 

jeg har lovet at lave et pengetræ til en 60 års fødselsdag her i weekenden, men er total tom for ideer 

så please hjælp mig, hvordan ville i lave den??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Nea85

Dinsen skriver:

hejsa 

jeg har lovet at lave et pengetræ til en 60 års fødselsdag her i weekenden, men er total tom for ideer 

så please hjælp mig, hvordan ville i lave den??? 

Vi var til en konfirmation, hvor der blev givet en slags pengetræ. Et stykke træstamme, hvor der var sømmet en masse mønter fast. (Stakkels konfirmand, tænkte jeg, for det må have været noget af et arbejde at få dem af igen)

Anmeld

24. september 2013

Lotus86

Jeg lavede et engang hvor jeg kun havde 2 og 5-kroner, og så hang jeg alle mønterne på nogle grene som også blev pyntet.

Anmeld

24. september 2013

EnGodMor

Vi ønskede os et kirsebærtræ i bryllupsgave, vi fik så en vase, Hvori der stod en masse grene, og på grenene hæng der en masse vingummikirsebær i en hvid snor(dem fra de der poser med spejlæg og frøer med hvidt skum under)

Og mere på grenene hæng der pengesedler foldet som vifter/sommerfugle,

Så vi selv kunne købe det kirsebærtræ vi ville have.

Anmeld

14. maj 2014

Musse1971

Ved godt det er lidt sent - men måske andre kan få glæde af ideen....

Klip nogle troldegrene og bind dem i bunden som en buket og så hæng mønter på ... er det sedler så fold dem sådan zig zag mønster og bind dem på så de ligner vifter   og er det f.eks til brudepar - kan du binde nogle sløjfer i noget hvidt tyl... er det til en pige kan det være lyserøde sløjfer osv.

Anmeld

25. juni 2014

Sune27

Fandt denne tråd via en google søgning- og den er måske for gammel. Men giver det et skud..

Istedet for et pengetrå, kunne du hænge gavekort i det eller lave en fotobog:

En ide kunne være et gavekort til http://sendentanke.dk - her har de mange forskellige gaver..

Eller så kunne du lave en photobog på http://photobox.dk - her kan du lave en fin bog med mange billeder som kan sættes op på en smart måde..

Blot to hurtige ideer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.