Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej Når, jeg misbruger faktisk lidt det at være anonym nu, jeg afsløre dog hvem jeg er efter. Jeg bruger anonym knappen fordi jeg egentlig har skrevet på min profil hvad jeg venter mig af køn. Så nu ville jeg høre om i ville lege med? Tror i jeg skal have en dreng eller en pige? Svaret og mit brugernavn får i! :-) Pt.. Er jeg indlagt så, hvis folk ved hvem jeg er- så sssshh - indtil videre!
Hej Når, jeg misbruger faktisk lidt det at være anonym nu, jeg afsløre dog hvem jeg er efter. Jeg bruger anonym knappen fordi jeg egentlig har skrevet på min profil hvad jeg venter mig af køn. Så nu ville jeg høre om i ville lege med? Tror i jeg skal have en dreng eller en pige? Svaret og mit brugernavn får i! :-) Pt.. Er jeg indlagt så, hvis folk ved hvem jeg er- så sssshh - indtil videre!
Tror det er en lille baby dreeeng Og maven er bare så fin!
liten-mamma skriver: Tror det er en lille baby dreeeng Og maven er bare så fin!
Anonym skriver: SORRY DE DAMER... JEG SKYLDER VIDST EN OPDATERING Vi venter os en dreng, og mit navn er VråJepsen!
SORRY DE DAMER... JEG SKYLDER VIDST EN OPDATERING Vi venter os en dreng, og mit navn er VråJepsen!
Jeg vidste det var dig
liten-mamma skriver: Jeg vidste det var dig
Anonym skriver: HAHA .. Det tænkte jeg godt. Du var os en af dem jeg hentydet til
HAHA .. Det tænkte jeg godt. Du var os en af dem jeg hentydet til
Ja det kunne jeg godt regne ud hehe Var dog stadig en lille bitte smule i tvivl, men rart lige at få det bekræftet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128