Kat på gravid :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
9 svar
10 synes godt om
24. september 2013

asff

Bare en lille for sjov tråd  

Jeg skulle af med mine katte.. Og den ene er jeg kommet af med (som hastede mest, da han er langhåret) Men mens Bumle venter på et nyt hjem, tager han lige en lur Synes det er mega kært! Han ELSKER at sove på min mave 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Sijac

asff skriver:

Jeg skulle af med mine katte.. Og den ene er jeg kommet af med (som hastede mest, da han er langhåret) Men mens Bumle venter på et nyt hjem, tager han lige en lur Synes det er mega kært! Han ELSKER at sove på min mave 

Må jeg spørger hvorfor du skal af med ham?

Anmeld

24. september 2013

asff

Sijac skriver:

Må jeg spørger hvorfor du skal af med ham?

Ja. Vi besluttede at vores katte skulle have nyt hjem, fordi jeg har astma, og det medicin jeg får nu, ikke er det bedste. Så vores maincoon fik et nyt hjem, og nu går det faktisk meget bedre med den astma.. Så ved ikke lige, om han får et nyt hjem alligevel Det blev rodet!

Anmeld

24. september 2013

B&J

åhhh sikke et godt billede

Anmeld

24. september 2013

asff

B&J skriver:

åhhh sikke et godt billede

Hehe tusind tak Synes det er mega sødt

Anmeld

24. september 2013

babyonboard

Hi hi hvor er det kært.. 

Anmeld

24. september 2013

asff

babyonboard skriver:

Hi hi hvor er det kært.. 

Tak

Anmeld

24. september 2013

grinny

Åhr hvor hyggeligt 

Mine katte har taget afstand til mig efter jeg er blevet gravid  Før var de rigtige putte katte, men nu kommer de kun lige og skal have en kæler på hovedet, de bliver ikke liggende mere

Anmeld

24. september 2013

asff

grinny skriver:

Åhr hvor hyggeligt 

Mine katte har taget afstand til mig efter jeg er blevet gravid  Før var de rigtige putte katte, men nu kommer de kun lige og skal have en kæler på hovedet, de bliver ikke liggende mere

Ej hvor træls! Bumle hvæser nogle gange af min mave, men så lægger han sig på den bagefter. vores store hunmis, har tilgengæld også taget afstand fra mig

Anmeld

24. september 2013

Babydrøm

asff skriver:

Super sødt billed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.