Der var en fin prinsesse på 1166g og en fin prins på 1136g, begge to lidt under gennemsnittet, men som hun sagde skulle man også huske på at der jo altså var 2
udover det harprinsen lagt sig hvor han skal ligge til fødsel, dog er han stjernekigger, så de håber lidt på han selv formår at få vendt sig, da jeg ellers ikke må føde vaginalt, grundet gener fra andre graviditeter, så det kan han godt komme igang med ;Pder var fint med fostervand ved begge 2 og fine flows, udover det har jeg jo som sagt haft lidt problemer med min lm hals der var blevet forkortet ned til 1,7 cm hvor jeg fik snor omkring, den var så 2 cm ved forrigscanning, og denne her gang 3,1 cm så det er bare super dejligt, og de regner ikke med at jeg vil gå i fødsel for tidligt mere, så kun godt derfra 

udover det var jeg et smut til akupunktur da jeg jo døjer rigtig meget med mit bækken, og puha.... det der med at være bange for nåle, og så gå med til sådan noget
meen allerede kort tid efter kunne jeg mærke forandring, og det er jo bare super dejligt 
så det var lige en liggeupdate
dog ingen billeder denne her gang da prinsessen lå og puttede med armene oppe og hovedet, og prinsen er som sagt stjernekigger, og derfor kunne hun slet ikke fange vinklen...
Anmeld