Idéer til julegaver!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
7 svar
1 synes godt om
24. september 2013

liten-mamma

Jeg er på bar bund med hvad vi skal ønske os til vores datter til jul! Hun vil være lidt over 11 mdr.

Hvad ønsker i jer til jeres børn? Eller giver dem for den sags skyld? Kom gerne med en masse idéer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

liten-mamma

liten-mamma skriver:

Jeg er på bar bund med hvad vi skal ønske os til vores datter til jul! Hun vil være lidt over 11 mdr.

Hvad ønsker i jer til jeres børn? Eller giver dem for den sags skyld? Kom gerne med en masse idéer 

Op!!

Anmeld

24. september 2013

Pigent

Her får du lidt ideer

Fisher Price lære bamse

Fisher Price little people

Sansegynge 

Bobles 

Gå bil

Gå vogn fra brio

Anmeld

24. september 2013

Julie F

liten-mamma skriver:

Må lige anbefale den sangbog der hedder mariehønen evigglad. Rigtig søde sange og med fakter til. Her er pruttesangen det bedste hit
vi ønsker os også en happy ligths lyskæde, film med teletubbies, en fjeldräven mini rygsæk, mad til et legekøkken og ellers bare nogle bøger og lidt legetøj

Anmeld

24. september 2013

Benjamins'mor

Benjamin bliver 3 år 2 uger efter jul ca, og det eneste vi har på indtil videre er dvd'en Dora the Explorer - mød Diego (han er helt vild med dem).

Da Benjamin var lige knap et år i julen 2011, fik han bla et legekøkken hvilket har været et kæmpe hit hos ham.

Baby i maven vil være 2-3 mdr til jul, vi har indtil videre skrevet idat sengetøj, junior dyne og gavekort til ønskebørn (til højstol). Ellers er vi også på bar bund.
Så følger da lige lidt med i tråden så jeg også kan få lidt ideer.

Anmeld

25. september 2013

liten-mamma

Barnepigen skriver:

Her får du lidt ideer

Fisher Price lære bamse

Fisher Price little people

Sansegynge 

Bobles 

Gå bil

Gå vogn fra brio

Tusind tak, det var nogle gode idéer De er hermed noteret.

Anmeld

25. september 2013

liten-mamma

Julie F skriver:

Må lige anbefale den sangbog der hedder mariehønen evigglad. Rigtig søde sange og med fakter til. Her er pruttesangen det bedste hit
vi ønsker os også en happy ligths lyskæde, film med teletubbies, en fjeldräven mini rygsæk, mad til et legekøkken og ellers bare nogle bøger og lidt legetøj

Tak for inspiration

Anmeld

25. september 2013

liten-mamma

Benjamins'mor skriver:

Benjamin bliver 3 år 2 uger efter jul ca, og det eneste vi har på indtil videre er dvd'en Dora the Explorer - mød Diego (han er helt vild med dem).

Da Benjamin var lige knap et år i julen 2011, fik han bla et legekøkken hvilket har været et kæmpe hit hos ham.

Baby i maven vil være 2-3 mdr til jul, vi har indtil videre skrevet idat sengetøj, junior dyne og gavekort til ønskebørn (til højstol). Ellers er vi også på bar bund.
Så følger da lige lidt med i tråden så jeg også kan få lidt ideer.

Legekøkken havde jeg også skrevet på, men det har min mor allerede købt, så er helt lost nu. 

Ja Nicoline fylder også 1 år 3 uger efter jul, så det er jo faktisk både jule og fødselsdags gaver der skal købes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.