Hej piger.
Jamen Em blev pludselig meget syg fredag eftermiddag. Hun begyndte at kaste op helt vildt, og begyndte at blive sløv. Var egentligt ikke nervøs, og fik hende til at sove, Men hun fortsatte med at kaste op med ca 15 min mellemrum og til sidst var det bare gult slim, eller skum der kome op, men hun fortsatte med at kaste op og var ved at kvæles i det. Ringede til vagtlægen, som lige ville se hende fordi de små hurtigt kan blive dehydrerede. Så jeg kørte til vagtlægen med hende, men kors en tur for hver gang hun kastede op måtte jeg holde ind til siden for at hun ikke skulle kvæles i det. Kors hvor var jeg bange. Hos vagtlægen skulle vi trække nummer og der var 29!!!!! før os. Efter ar have ventet meget længe og Em begyndte at blive svære at komme i kontakt med, var jeg ligeglad med de andre ventende og bankede på ind til vagtlægen, for nu var jeg sgu for alvor bange. Lægen tog straks hende ind og kunne godt se at hun var meget slap og helt askegrå i huden. Så hun ringede med det samme ud på Skejby og sagde at vi kom. Jeg skulle sgu ikke nyde noget at selv at køre, så svigerfar kom heldigvis og kørte mig derud. På skejby blev hun tjekket og fik taget en masse prøver. Hun var livet lidt mere op, men de ville ikke lade os komme hjem da de gerne lige ville følge hende tæt. Så vi blev indlagt ude på børneinfektionsafdelingen derude. Hun holdt op med at kaste op i løbet af natten, og fik det hurtigt bedre. Ved 17-tiden lørdag eftermiddag var de trygge ved at sene os hjem, men med det der kaldes en åben indlæggelse til om mandagen, så hvis hun fik det dårligt igen eller vi blev utrygge, skulle vi bare komme derud med det samme. Men hun har heldigvis ikke katet op siden. Men efter den tur vil hun overhovedet ikke spise fast føde. Kun bryst, og hun er jo så lille så jeg er sgu lidt nervøs. Kan se hun har tabt sig. Og aner ikke mine levende råd til hvordan f*** jeg får hende til at spise igen. Men det håber jeg min SP kan hjælpe med efter påske.
AG - pissetræt efter alt det her rod med Em..........
Anmeld