24+1 med ønskebabyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
8 svar
16 synes godt om
24. september 2013

**Ønskebabyen

Endnu en uge gik Synes slet ikke jeg kan følge med mere.. Tiden går jo stærkt!
Siden sidst, har jeg fået utrolig mange kommentarer på at min bryster er vokset ganske vist er de vokset to skåle, men troede ikke folk lagde mærke til det. hihi

Vi har bestilt tid til 3D/4D scanning til den 1/11 hvor jeg vil være 29+5. Vi glæder os!! Samme dag skulle det vise sig, at vi fik tid til den første ekstra scanning, så den måtte jeg lige ringe og få lavet om. Så første ekstra scanning bliver den 4/11 hvor jeg er 30+1 Skønt med alle de scanninger. Var ved at tælle sammen i går, og med de to normale scanninger, ekstra scanninger vi har været til, selv har købt og skal til så kommer vi til 8 i alt inden lillemanden bliver født. Jeg klager bestemt ikke!

I får lige to billeder, et fra siden og et forfra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Siden sidst, har jeg fået utrolig mange kommentarer på at min bryster er vokset ganske vist er de vokset to skåle, men troede ikke folk lagde mærke til det. hihi

Vi har bestilt tid til 3D/4D scanning til den 1/11 hvor jeg vil være 29+5. Vi glæder os!! Samme dag skulle det vise sig, at vi fik tid til den første ekstra scanning, så den måtte jeg lige ringe og få lavet om. Så første ekstra scanning bliver den 4/11 hvor jeg er 30+1 Skønt med alle de scanninger. Var ved at tælle sammen i går, og med de to normale scanninger, ekstra scanninger vi har været til, selv har købt og skal til så kommer vi til 8 i alt inden lillemanden bliver født. Jeg klager bestemt ikke!

Du har bare så smuk en mave

Anmeld

24. september 2013

Loa

Hvor er du fin

Anmeld

24. september 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Du har bare så smuk en mave

Anmeld

24. september 2013

**Ønskebabyen

Loa skriver:

Hvor er du fin

Tusind tak

Anmeld

25. september 2013

Putomanen

Hvor er du bare blevet fin
Rigtig skøn babyhule

Det er nu dejligt med en masse scanninger, så man kan se, at at er som det skal være

Anmeld

25. september 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Hvor er du bare blevet fin
Rigtig skøn babyhule

Det er nu dejligt med en masse scanninger, så man kan se, at at er som det skal være

Ja, vi klager bestemt heller ikke over alle de scanninger. Man bliver jo aldrig træt af at kigge ind til ham

Anmeld

25. september 2013

Babydrøm

**Ønskebabyen skriver:

Sikke en fin mave

Anmeld

26. september 2013

**Ønskebabyen

AnnL skriver:

Sikke en fin mave

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.