autostole fra udlandet..har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
13 svar
1 synes godt om
24. september 2013

1990h

Hejsa.

nogle her der har bestilt autostole fra udlandet? stadig i eu.

sidder og kigger lidt på nettet og kan se der nogle penge at spare hvis man bestiller i udlandet..men så skal man jo lige regne med fragt og sådan..

hvor har i bestilt fra..nogle der har bestilt fra amazon.co.uk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

MHB

Jeg købte vores baby autostol fra amazon.de og det fungerede fint.. Jeg har købt meget andet fra amazon.co.uk og har aldrig haft problemer :-) 

Anmeld

24. september 2013

1990h

MHB skriver:

Jeg købte vores baby autostol fra amazon.de og det fungerede fint.. Jeg har købt meget andet fra amazon.co.uk og har aldrig haft problemer :-) 

Okai..

det der amazon . er det sådan noget ligesom ebay? for nogle kan kan jeg se at stolene ikke kommer samme sted fra..

jeg prøver at tjekke amazon.de

Anmeld

24. september 2013

Ayasmor

Jeg købte vores Römer King plus fra Tyskland, hvilket der ingen problemer var med Sparede 700 kr. på det og jeg ville gøre det igen, hvis det blev aktuelt.

Anmeld

24. september 2013

1990h

Ayasmor skriver:

Jeg købte vores Römer King plus fra Tyskland, hvilket der ingen problemer var med Sparede 700 kr. på det og jeg ville gøre det igen, hvis det blev aktuelt.

kan du huske hjemmesiden?

Anmeld

24. september 2013

MHB

Okai..

det der amazon . er det sådan noget ligesom ebay? for nogle kan kan jeg se at stolene ikke kommer samme sted fra..

jeg prøver at tjekke amazon.de

Hmm amazon er langt hen af vejen en samling af forhandlere (ikke private) hvor en stor del af dem så har deres varer liggende på Amazons lager så ofte kan man købe mange forskellige ting fra flere forskellige forhandlere men stadig få det sendt i samme pakke da det pakkes og sendes af amazon... Der kan være rigtig mange penge at spare men man skal lige huske at være obs på at forsendelsen kan være dyr... Jeg køber eksempelvis meget lamaze fra amazon.co.uk da meget ofte koster mindre end det halve i forhold til danske priser :-) 

Anmeld

24. september 2013

1990h

MHB skriver:

Hmm amazon er langt hen af vejen en samling af forhandlere (ikke private) hvor en stor del af dem så har deres varer liggende på Amazonas lager så ofte kan man købe mange forskellige ting fra flere forskellige forhandlere men stadig få det sendt i samme pakke da det pakkes og sendes af amazon... Der kan være rigtig mange penge at spare men man skal lige huske at være obs på at forsendelsen kan være dyr... Jeg køber eksempelvis meget lamaze fra amazon.co.uk da meget koster mindre end det halve i forhold til danske priser :-) 

årh okay tak

det var bare fordi jeg trykkede på en autostol til 124 pund..da jeg så gik videre til køb så stod den til 147pund..det måske fragten der kommet oven i eller??.

Anmeld

24. september 2013

1990h

MHB skriver:

Hmm amazon er langt hen af vejen en samling af forhandlere (ikke private) hvor en stor del af dem så har deres varer liggende på Amazons lager så ofte kan man købe mange forskellige ting fra flere forskellige forhandlere men stadig få det sendt i samme pakke da det pakkes og sendes af amazon... Der kan være rigtig mange penge at spare men man skal lige huske at være obs på at forsendelsen kan være dyr... Jeg køber eksempelvis meget lamaze fra amazon.co.uk da meget ofte koster mindre end det halve i forhold til danske priser :-) 

men der ikke brugte ting vel?

Anmeld

24. september 2013

MHB

1990h skriver:

men der ikke brugte ting vel?

Nej det ee ikke brugte ting :-) og man kan se i højre sidenbaf skærmen hvad der bliver lagt oven i af Porto.., hvis du sender du sender et link vil jeg gerne hjælpe :-) 

Anmeld

24. september 2013

1990h

MHB skriver:

Nej det ee ikke brugte ting :-) og man kan se i højre sidenbaf skærmen hvad der bliver lagt oven i af Porto.., hvis du sender du sender et link vil jeg gerne hjælpe :-) 

iihj tak..har lige sendt pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.