36+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

Kris89

tankai skriver:

De eneste symptomer jeg har på at være gravid er en masse væske i kroppen, g en mave der vokser.. 

Der er ingen tegn på at slimproppen vil afsted lige forløbentlig, og plukveer har jeg næsten ikke.. 

Vi snupper en pige 

øv med væske i kroppen..

jeg er begyndt at få ondt i mine hæle  og så klør det under mine tæer (og er bare SÅÅÅ kilden )

men de fleste opdager vel aldrig slimproppen/tegnblødning og nogen opdager faktisk ikke rigtig sine plukveer. så mon ikke din krop er lige så klar som min, bare uden at vise det så meget..

ville hellere kroppen skjulte det lidt i forhold til hvis jeg skal gå og tro det er lige om lidt i over en måned

hvor hyggeligt med en pige... Er også begyndt at ændre lidt mening og tro det bliver en pige vi får, men nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

MIWULA

Kris89 skriver:

Så ramte vi 36+0 - dvs går ind i uge 37!!!!! baby er faktisk færdig....

35+5 gik slimproppen og siden da har jeg ikke rigtig kunne sove om natten fjolle mig, men synes min krop har ændret sig meget. babys bevægelser føles anderledes, oftere plukveer... jamen you name it...

28 dage igen - og er slet ikke i tvivl om det bliver nogle LAAAANGE dage næste weekend skal vi heldigvis til en masse med heste og en 30 års fødseldag, så mon ikke den kommer til at gå hurtig nok...

babytøjet fylder hele vaskerummet og skal til at pakke taske - hader at pakke, for jeg aner ikke hvad der er behov for... Trøster mig med at manden skal hjem hver dag mens vi er på hospitalet, så alt det jeg glemmer (der skal nok være noget) kan han tage med

Sikke en fin mave..

Anmeld

24. september 2013

Kris89

MIWULA skriver:

Sikke en fin mave..

Tusind tak

Anmeld

24. september 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

35+5 gik slimproppen og siden da har jeg ikke rigtig kunne sove om natten fjolle mig, men synes min krop har ændret sig meget. babys bevægelser føles anderledes, oftere plukveer... jamen you name it...

28 dage igen - og er slet ikke i tvivl om det bliver nogle LAAAANGE dage næste weekend skal vi heldigvis til en masse med heste og en 30 års fødseldag, så mon ikke den kommer til at gå hurtig nok...

babytøjet fylder hele vaskerummet og skal til at pakke taske - hader at pakke, for jeg aner ikke hvad der er behov for... Trøster mig med at manden skal hjem hver dag mens vi er på hospitalet, så alt det jeg glemmer (der skal nok være noget) kan han tage med

Juhuu blot 28 dage tilbage, hvor er det vildt altså
synes også det ser ud til dine mave er sunke lidt hvor er det bare spændende, men kan godt forstå tiden begynder at føles lang og ulidelig, især når kroppen forvirre en og man ikke rigtig får sin søvn.

Super smuk som altid er du i hvert fald

Anmeld

24. september 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Juhuu blot 28 dage tilbage, hvor er det vildt altså
synes også det ser ud til dine mave er sunke lidt hvor er det bare spændende, men kan godt forstå tiden begynder at føles lang og ulidelig, især når kroppen forvirre en og man ikke rigtig får sin søvn.

Super smuk som altid er du i hvert fald

tusind tak

Anmeld

24. september 2013

Babydrøm

Kris89 skriver:

Flot mave

Anmeld

25. september 2013

Kris89

AnnL skriver:

Flot mave

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.