Skedeprutter under/efter sex efter man har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.437 visninger
9 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. september 2013

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der har oplevet det? Har lige haft sex med kæresten første gang siden jeg fødte, og bagefter kom der en mega lang skedeprut.. Det plejer kun at ske når vi har lavet doggystyle og i dag var det bare stille og rolig missionær 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Anonym

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der har oplevet det? Har lige haft sex med kæresten første gang siden jeg fødte, og bagefter kom der en mega lang skedeprut.. Det plejer kun at ske når vi har lavet doggystyle og i dag var det bare stille og rolig missionær 

Ja det har jeg prøvet. Faktisk alt for tit

Jeg bad min daværende kæreste om at stoppe med at putte den ind og trække den helt ud hele tiden for så kommer der nemlig luft med og jeg hadede det.

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det har jeg prøvet. Faktisk alt for tit

Jeg bad min daværende kæreste om at stoppe med at putte den ind og trække den helt ud hele tiden for så kommer der nemlig luft med og jeg hadede det.

Ja; jeg synes også det er VILDT akavet 

Anmeld

23. september 2013

Anonym

Anonym skriver:

Ja; jeg synes også det er VILDT akavet 

Helt vildt. Jeg blev så flov første gang det skete at jeg slet ikke kunne fortsætte. Vidste slet ikke på det tidspunkt at det var normalt.

Men jeg har sagt til min kæreste at hvis han putter den ind og trækker den helt ud for meget så stopper jeg hele samlejet. Så det gør han ikke mere Syns det er så pinligt og uchamerende at skedeprutte under sex.

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Helt vildt. Jeg blev så flov første gang det skete at jeg slet ikke kunne fortsætte. Vidste slet ikke på det tidspunkt at det var normalt.

Men jeg har sagt til min kæreste at hvis han putter den ind og trækker den helt ud for meget så stopper jeg hele samlejet. Så det gør han ikke mere Syns det er så pinligt og uchamerende at skedeprutte under sex.

Ja.. Heldigvis gjorde jeg det mest efter vi havde sexet - men stadig ikke fedt. Det lyder jo som rigtige prutter og man har da ikke super meget selvtillid i forvejen 

Anmeld

23. september 2013

Anonym

Anonym skriver:

Ja.. Heldigvis gjorde jeg det mest efter vi havde sexet - men stadig ikke fedt. Det lyder jo som rigtige prutter og man har da ikke super meget selvtillid i forvejen 

Nej lige præcis. 

Anmeld

24. september 2013

Dot D

Ja, det sker en gang i mellem.... Vi har heldigvis kendt hinanden længe, og derfor har vi oplevet en ting eller to under "akten", så vi griner lidt af det og går så videre...

Det er jo "bare" luft og ikke fra den lugtende del af kroppen, så snak om det, at det gør dig flov eller utryg, så I begge er klar over det. Det kan være, at han ikke ser det på samme måde

Så kan jeg lige med min "dårlige humor" sende dig videre med denne melding.... Go´ vind fremover - eller forhåbentligt mangel på samme...

Anmeld

24. september 2013

Moar2011

Ja det MØG pinligt!!!!

Anmeld

24. september 2013

LilleSmølf

Der er ikke så slemt under sexen, selvom det sker en enkelt gang eller to i snit, men hold kæft der er fart på når jeg skal ud at tisse lige efter Synes det lyder skide sjovt.

Altså, det er jo helt normalt og i hvert fald ikke noget der skal afholde mig fra at have sex.

Håber I kan snakke om det og så ellers bare grine af det og fortsætte.

Anmeld

24. september 2013

modesty

Hvorfor er det pinligt? Det er jo bare luft. Ja, det lyder som en prut, men det er det jo ikke. Det ved han vel også godt. Tag det med et smil og vær ærlige og åbne overfor hinanden. I skal forhåbentligt være sammen i mange år endnu, så den slags naturlige forandringer må I da kunne tage som de kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.