Bange for nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.102 visninger
10 svar
12 synes godt om
23. september 2013

Lotte90

Hej tøser.

Jeg er gravid i uge 12+1, og skal jeg nakkefoldsscanning på onsdag!

jeg er virkelig nervøs og jeg har bare virkelig en dårlig mavefornemmelse som siger mig at graviditeten er gået i stå.

Jeg var til en tidlig scanning i uge 7+3 hvor vi både hørte og så det lille hjerte slå derud af, men alligevel er jeg SÅ bange for på onsdag :/

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette opslag, nok bare have luft .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Trekløver(:

Lotte90 skriver:

Hej tøser.

jeg er virkelig nervøs og jeg har bare virkelig en dårlig mavefornemmelse som siger mig at graviditeten er gået i stå.

Jeg var til en tidlig scanning i uge 7+3 hvor vi både hørte og så det lille hjerte slå derud af, men alligevel er jeg SÅ bange for på onsdag :/

Det er helt naturligt at være nervøs op til nf. Jeg så hjerteblink 6+6, og da jeg nåede ugen, hvor vi skulle til nf, var jeg sikker på den var gået til. Men nej den havde det dejligt derinde.

prøv om du kan tænke positivt, det er sjældent der er noget galt

Anmeld

24. september 2013

LMX

Lotte90 skriver:

Hej tøser.

Ganske naturlig følelse. Sådan tror jeg størstedelen af alle gravide har det. Ængsteligheden vil ingen ende tage. Og den fortsætter gud hjælpe mig til den dag du dør! 

Positivitet fremfor alt. Det gavner ikke at være nervøs selvom det er svært 

Anmeld

24. september 2013

Lotte90

M_V skriver:

Det er helt naturligt at være nervøs op til nf. Jeg så hjerteblink 6+6, og da jeg nåede ugen, hvor vi skulle til nf, var jeg sikker på den var gået til. Men nej den havde det dejligt derinde.

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste der har disse tanker og dårlige mavefornemmelse .. nu skal dagen idag bare overståes

Anmeld

24. september 2013

Lotte90

M_V skriver:

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste der har disse tanker og dårlige mavefornemmelse .. nu skal dagen idag bare overståes

Anmeld

24. september 2013

B&J

sender dig lige en kæmpe krammer

du er langt fra den eneste jeg var så bange hver gang også når man skulle til undersøgelse hos jordmoren eller lægen og skulle høre hjerte slag mit hjerte stoppede altid selv fordi jeg var så mange..

men det er jo naturligt vi elsker jo allerrede det liv der er i maven og vi vil have det til et stort sundt og rask barn

Anmeld

24. september 2013

Lotte90

B&J skriver:

sender dig lige en kæmpe krammer

du er langt fra den eneste jeg var så bange hver gang også når man skulle til undersøgelse hos jordmoren eller lægen og skulle høre hjerte slag mit hjerte stoppede altid selv fordi jeg var så mange..

men det er jo naturligt vi elsker jo allerrede det liv der er i maven og vi vil have det til et stort sundt og rask barn

Tak

jeg håber virkelig på det bedste imorgen! 

Anmeld

24. september 2013

AnthonsMor

Lotte90 skriver:

Hej tøser.

Det er absolut HELT normalt at være nervøs op til NF.. Det var jeg virkelig også! Sad og rystede og havde total "eksamensangst" inden jeg gik ind.. Det var skrækkeligt, og Anthon havde det ganske perfekt

Så jeg tror bare det er sådan man reagerer

Anmeld

26. september 2013

Lotte90

Der var jo absolut ingen grund til bekymring!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. september 2013

lycly

Jeg tror det er de færreste gravide der ikke har nerver på inden nf scanningen.
Jeg havde ikke engang været til trygheds scanning så jeg var også sikker på at alt var helt galt eller at det slet ikke var noget derinde - men jeg sidder med to børn i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.