19!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
1 svar
8 synes godt om
23. september 2013

StudPsyk

Daaaaaaamn Har lige ledt alle mine debatter igennem - også min gamle profil - for sjov.

Jeg kan oplyse jer om at jeg, siden Rose var cirka 6 mdr gammel, har oprettet ikke mindre end 19 (!!!!) debatter om problemer med Rose og nattesøvn. Diverse typer problemer hvor jeg har bedt om råd, har skulle ud med frustrationerne mv. Det svarer til lidt mere end 1 debat om måneden om det emne

Så jeg vil bare sige tak for alle jeres evige råd og støtte! Selvom hun stadig ikke vil ligge sig til at sove

Har i dag bedt om at komme i betragtning til et Marte Meo forløb hos vores SP

Jeg har NÆSTEN lyst til at vise jer listen over debatterne, men lad os lade være med at risikere at der kommer gang i ældgamle debatter igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

serinasmor

Janne T. skriver:

Daaaaaaamn Har lige ledt alle mine debatter igennem - også min gamle profil - for sjov.

Jeg kan oplyse jer om at jeg, siden Rose var cirka 6 mdr gammel, har oprettet ikke mindre end 19 (!!!!) debatter om problemer med Rose og nattesøvn. Diverse typer problemer hvor jeg har bedt om råd, har skulle ud med frustrationerne mv. Det svarer til lidt mere end 1 debat om måneden om det emne

Så jeg vil bare sige tak for alle jeres evige råd og støtte! Selvom hun stadig ikke vil ligge sig til at sove

Har i dag bedt om at komme i betragtning til et Marte Meo forløb hos vores SP

Jeg har NÆSTEN lyst til at vise jer listen over debatterne, men lad os lade være med at risikere at der kommer gang i ældgamle debatter igen

Det var ikke så lidt ! Håber i får marte meo og det virker for jeg og rose

Nu er hun jo ved at være en stor pige og burde have brug for sin søvn og ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.