Hvor finder jeg jord - der ikke koster en krig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.256 visninger
10 svar
3 synes godt om
23. september 2013

Aagaard

Hej alle sammen :-)

Jeg skal have anlagt højbede - MEN jeg hat simpelthen ikke råd til at købe jord i dyre domme.

Er der ikke en af jer der ved hvor eller hvordan jeg får fat i jord, uden at skulle give en formue for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Christabelle

Aagaard skriver:

Jeg skal have anlagt højbede - MEN jeg hat simpelthen ikke råd til at købe jord i dyre domme.

Er der ikke en af jer der ved hvor eller hvordan jeg får fat i jord, uden at skulle give en formue for det?

Vi har lige hentet 4 trailerfulde jord til vores have fra den lokale genbrugsplads. Det var ganske gratis mon ikke du kan finde en genbrugsplads i nærheden med samme mulighed

Anmeld

23. september 2013

Diana2013

Aagaard skriver:

Synes ofte man kan finde det på den blå avis eller gul og gratis til fri afhentning, hvis man selv læsser det op osv

Anmeld

23. september 2013

Aagaard

Christabelle skriver:

Vi har lige hentet 4 trailerfulde jord til vores have fra den lokale genbrugsplads. Det var ganske gratis mon ikke du kan finde en genbrugsplads i nærheden med samme mulighed

Det lyder smart! - må lige undersøge om det også kan lade sig gøre i Århus

Tak

Anmeld

23. september 2013

Aagaard

Diana2013 skriver:

Synes ofte man kan finde det på den blå avis eller gul og gratis til fri afhentning, hvis man selv læsser det op osv

Nårrr ja! - GulogGratis! Jeg kikker lige gul og gratis - dba havde ikke noget....(øv)

Tak

Anmeld

23. september 2013

Sujan

Vi kan også hente jord på vores genbrug.. Helt gratis

Anmeld

23. september 2013

2babygirls

Aagaard skriver:

Ved man kan hente næsten gratis sand på Århus havn.. Måske man også kan hente jord

Anmeld

23. september 2013

Pikku Myy

23. september 2013

Aagaard

Pikku Myy skriver:

http://www.aarhus.dk/sitecore/content/Subsites/affaldvarmeaarhus/Home/Affald/Genbrugsstationer/Kompost-kompostbeholder-og-saekkemaerker.aspx?sc_lang=da

Ja, jeg har fundet siden. Desværre er det jord-jord jeg skal bruge - komposten skal blandes i jord og det er den jeg mangler  - det er noget bøvl

Anmeld

24. september 2013

dpb

Aagaard skriver:

Vi plejer som en anden også skriver at hente på den lokale genbrugsstation... det er kvit og frit...

Omkring det med at tage imod jord der ellers bortgives, der har jeg selv nogle betænkeligheder... du ved nemlig ikke om der er evt. forurening i den jord... derudover kan du også være uheldig at få en del skadedyr med hjem som f.eks. de der dræbersnegle... vi har i vores have fået bøvl med de åndsvage dræber snegle efter den ene af vores naboer havde fået jord hjem et eller andet sted fra og ja, kan jo ikke 100% vide om det udelukkende var derfor de kom, men vi havde boet her en årrække før det, hvor vi ikke har haft problemer med de åndsvage skadedyr 

blot en lille info

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.